כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"עשה למען תורתך"

למעלה מ- 6000 איש בעצרת תשובה ומעמד הסיומים של הגאון הינוקא בירושלים

מעל ששת אלפים איש השתתפו בירושלים בערב יום הכיפורים בעצרת התשובה ומעמד הסיומים של הגאון הינוקא. צפו בתיעוד מהאלפים שנותרו בחוץ וגדולי ישראל שהשתתפו במעמד הגדול 

למעלה מ- 6000 איש בעצרת תשובה ומעמד הסיומים של הגאון הינוקא בירושלים
מעמד הסיומים של הגאון הינוקא צילום: שוקי לרר

אלפים גדשו את שכונת שמואל הנביא בירושלים בעצרת בהשתתפות מאות רבנים דיינים ראשי ישיבות ואישי ציבור שפיארו את המעמד המרומם שבמהלכו ערך הגאון הינוקא את "סדר הסיומים" השנתי.

כמידי שנה במעמד רווי שמחה והודה של תורה עורך הגאון הרב שלמה יהודה - 'הינוקא' את סדר הסיומים כמנהג חכמי התורה ומשתף את הקהל בשמחת התורה ובזכייה בנטילת חלק בסיום רוב ספרי היסוד מהתנ"ך, ש"ס בבלי וירושלמי, הלכה ואגדה.

אלפים מכל רחבי הארץ נהרו אל השכונה הירושלמית והרחובות הסמוכים, האולם המרכזי התמלא מפה לפה ומסכי ענק הוצאו לטובת האלפים שנותרו בחוץ.

במעמד הגדול נשא דברים נכד ה'בבא סאלי' האדמו"ר רבי שלמה בוסו שדיבר בשגב גדולת של הגאון הינוקא, ולאחר מכן המשא המרכזי והסיומים מפי הינוקא, המארגנים שנערכו לקליטת ההמונים שנהרו את כמות המשתתפים עברה את רף הצפי ובמהלך הערב נחסמו דרכי הגישה ורבים טיפסו על הגגות הסמוכים.

את שמחת סיום התורה ליווי וכיבדו, הזמר הנודע אלי הרצליך ואליו הצטרפו הזמרים אבי מן, ואמן הקלידים אחיה כהן, אשר עוררו את הקהל בשירי ערגה ותשובה.

בסיום הערב בחצות, החלו הציבור באמירת הסליחות באווירת רוממות ואחדות ברוב עם. לאחר מכן עברו ההמונים לברכת חתימה טובה שנמשכה עד שעות הלילה המאוחרות.

צפו בגלריה של הצלם שוקי לרר

הינוקא סיום עצרת הרב שלמה דיסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד