כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

תדיראן נרתמת לטובת עמותת "פתחון לב" המסייעת למשפחות נזקקות

משה ממרוד, מנכ"ל תדיראן: "אנו רואים חשיבות רבה בסיוע ובהתנדבות במטרה לסייע לאוכלוסיות חלשות ולהפוך את הבתים לבריאים יותר, כך שכל בית בישראל יוכל לחגוג את החגים באופן מכובד וראוי"

תדיראן נרתמת לטובת עמותת "פתחון לב" המסייעת למשפחות נזקקות
תדיראן בקהילה צילום: יח"צ

קבוצת תדיראן נרתמת לטובת עמותת "פתחון לב" בפעילות שהחלה בחגי תשרי ותימשך לאורך השנה הקרובה. תדיראן תסייע בהמשך פיתוח סל השירותים שמעניקה העמותה: חלוקת  סלי מזון, מיצוי זכויות סוציאליות, ליווי לתעסוקה ומיגור העוני בישראל.

עמותת "פתחון לב" הוקמה בשנת 1998 ומאז הקמתה פועלת להוצאת משפחות ממעגל העוני בטווח המיידי והרחוק באמצעות סיוע שוטף של למעלה מ-160,000 נפשות מידי שנה ללא הבדל דת, גזע או מין. העמותה מפעילה מרכזי סיוע בכרמיאל ובראשון לציון המספקים מידי חודש סלי מזון משפחתיים, פריטי לבוש והנעלה. בנוסף, מפעילה העמותה מרכזי מיצוי זכויות סוציאליות המסייעות למי שהמידע בדבר זכויותיו אינו נגיש עבורו.

הפעילות שכוללת סיוע ותמיכה שוטפת בעשייה של העמותה בשנה הקרובה בשיפוץ וצביעת בתים של משפחות נזקקות ברחבי הארץ, התקנת מזגנים חדשים, טיפול ותחזוקה של מזגנים קיימים וחלוקה ושינוע של סלי מזון למשפחות הנתמכות על ידי העמותה.

בפעילות שהחלה לקחו חלק עשרות מעובדי תדיראן, באתרים שונים ברחבי הארץ על מנת שהמשפחות יוכלו לחגוג כראוי את החג.

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בקבוצת תדיראן: "תדיראן גאה לתמוך בעמותת פתחון לב. כחברה שחרטה על דגלה ערכים של ערבות הדדית ומובילה סביבה בריאה אנו רואים חשיבות רבה בסיוע ובהתנדבות במטרה לסייע לאוכלוסיות חלשות ולהפוך את הבתים לבריאים יותר, כך שכל בית בישראל יוכל לחגוג את החגים הקרבים באופן מכובד וראוי".

תדיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד