כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"אוותר על תפקיד שרה"

הקריאה של הדר מוכתר למפלגות הכלכליות

יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים' הדר מוכתר כינסה מסיבת עיתונאים  במהלכה קראה לסגן השר אביר קארה וליו"ר מפלגת 'כלכלית' ירון זליכה לפרוש בתמורה לתפקידי שרים בממשלה הבאה | יצוין כי ההצעה אינה מעשית לאחר סגירת הרשימות לפני כשלושה שבועות

הקריאה של הדר מוכתר למפלגות הכלכליות
קלפי בחירות צילום: Oliver Fitoussi/Flash90

יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים' הדר מוכתר שנעלמה מעט לאחר השערוריות שסובבו אותה הודיעה היום (חמישי) במסיבת עיתונאים שכינסה כי היא מוכנה לוותר על מקומה, וקראה ליו"ר מפלגת "חופש כלכלי", אביר קארה וליו"ר המפלגה, הכלכלית ירון זליכה, לרוץ איתה ברשימה משותפת. עם זאת יצוין כי לא ניתן לאחר שנסגרו הרשימות לעשות שינויים ברשימות המפלגות כך שהאופציה להתאחד אינה מעשית ומוכתר הטירונית בפוליטיקה כנראה לא מודעת לכך.

"בואו נשב עוד היום יחד, נאחד כוחות, כי ביחד אנחנו בטוח עוברים את אחוז החסימה. אני מתחייבת, שבמסגרת הריצה המשותפת אביר קארה יהיה שר הכלכלה, וירון זליכה שר האוצר, אני אפילו מוכנה לוותר על התפקיד שלי", כתבה הדר מוכתר.

"אני יודעת שמאז שייסדתי את תנועת צעירים בוערים ונכנסתי למירוץ הפוליטי, הפופולאריות אליה אני זוכה, הביאה מרבים מכם לתהות מה הם המניעים שלנו. תופעת הדר מוכתר תבוא היום לידי פתרון לכולם. יתרה מכך, ההצהרה שאמסור היום תכריע את התיקו הפוליטי. אני עומדת מאחורי החשיפה שלי היום באופן מלא. ראשית, ברצוני להודיע כי צעירים בוערים תהווה תנועה פוליטית ארצית אשר תוביל בשנה הבאה את הבחירות המוניציפליות. אנחנו נהייה שם, בכל ישוב, ובכל מועצה".

"בימים הקרובים ניתן יהיה להצטרף לצעירים בוערים, באמצעות אתר האינטרנט שלנו, כל צעיר שירצה להתמודד במועצה שלו, לשנות ולהשפיע - אנחנו הפלטפורמה. כעת, לחלק העיקרי. מאז שנכנסתי למירוץ הוכחתי כי איני חוששת מאיש, אני מובילה, עוצמתית, נכון, גם קולנית ומציקה, אך עם ישראל מצא בי מנהיגה אמיצה שיכולה לבצע מהפכות. מנהיגה שמסוגלת להוביל כוח חזק שעומד איתן כנגד כל המתקפות. יוקר המחיה אינו גזירת גורל. אנחנו יכולים לשנות את זה . איך? ביחד".

"לא באתי לפוליטיקה כדי לחפש תפקיד לעצמי. באתי להילחם על העתיד של הצעירים בישראל. בסקרים הטובים אנחנו צעירים בוערים הם על 1.9 אחוז, בסקרים הטובים של לאביר קארה יש 1.2אחוז, בסקרים הטובים לירון זליכה יש 1.1 אחוז, ביחד אנחנו 4.2% זה לפחות חמישה מנדטים".

"אני רוצה להודיע היום כי אני פונה מכאן לאביר קארה, לירון זליכה, בואו נשב עוד היום יחד, נאחד כוחות, כי ביחד אנחנו בטוח עוברים את אחוז החסימה. אנחנו נהייה לשון מאזניים לכל ממשלה שתוקם בישראל. אנחנו נכריח אותם, להוריד את יוקר המחיה. אני מתחייבת, שבמסגרת הריצה המשותפת אביר קארה יהיה שר הכלכלה, וירון זליכה שר האוצר, אני אפילו מוכנה לוותר על התפקיד שלי".

 

הדר מוכתר צעירים בוערים אביר קארה ירון זליכה בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד