י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מספר 2 יובלט בנפרד

קרוב לבני ברק: נתניהו ממשיך ללחוץ ויגיע למעוז של שקד

פחות מחודש לבחירות, ויו"ר 'הליכוד' עדיין ממשיך במאמצים לגרום לפרישת יו"ר 'הבית היהודי' - לצרוך כך, יקיים במוצאי השבת כנס נוסף הפונה למצביעי המפלגה בגבעת שמואל. במקביל, בבית היהודי מתכננים סדרת פרסומים בהם יובלט מספר 2 של שקד, יוסי ברודני, בטענה שהוא יביא את המצביעים החסרים

קרוב לבני ברק: נתניהו ממשיך ללחוץ ויגיע למעוז של שקד
נתניהו ברכבו צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

26 ימים לבחירות: במפלגות הימין עסוקים בימים האחרונים כיצד לגרום לפרישתה של איילת שקד מהמרוץ, בעוד המפלגה אליה חברה, 'הבית היהודי', ממשיכה בניסיון לצלוח את אחוז החסימה.

לאחר שעד כה לא נראה כי שקד מתכוונת לפרוש מעצמה, בימין מנסים לקחת ממנה מצביעים ובכך להכריח אותה לעשות זאת. יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו מתכנן לקיים כנס לציונות הדתית במוצ"ש הקרוב בבית כנסת בעיר גבעת שמואל, שנחשב למעוזה של שקד.

נתניהו. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90.

הכנס בגבעת שמואל מגיע לצד מודעות שמתפרסמות בעלוני המגזר הדתי-לאומי הפונות לסרוגים מטעם 'הליכוד', ולצד כנס שערך נתניהו בתחילת השבוע בו צוטט גם תוקף את הרשימה של סמוטריץ' ובן גביר - במה שנראה כניסיון "לשתות" גם אותם.

בתוך כך, במפלגת 'הבית היהודי', שחברו לשקד לאחר שפרשה מהנדל, מתכננים סדרת פרסומים בה יודגש המועמד מטעם המפלגה יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל, באופן נפרד משקד, לאחר שעד כה היא בעיקר הייתה בפרונט.

גורם במפלגת 'הבית היהודי' הסביר את הצורך: "את איילת תמיד מחפשים ותוקפים, אותנו אין מה לתקוף". בלשכת שקד אומרים שהמודעות מתואמות וסוכמו מראש.

בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25 הבית היהודי איילת שקד יוסי ברודני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד