ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

"המצב עדיין קשה - אך יש מגמה של שיפור"

רופאי הגרח"ע יוסף אופטימיים • פרופ' דן גילון אומר בתדרוך מיוחד הערב: "מצבו של הרב קשה עד קשה מאוד - אבל יש מגמה של התעוררות לאחר טיפול הרדמתי" • הגר"י יוסף חושף: "בשבוע שעבר הרופאים אמרו לנו שזה עניין של שעות - אך אנו רואים ניסים" • מבקש: השבוע - שבני ישיבות לא יצאו לטיולים שישבו וילמדו לזכות מרן"

צילום: ישראל בורדגו
צילום: ישראל בורדגו

"אנו רואים ניסים", כך אמר הערב (מוצ"ש), הרב הראשי הספרדי ובנו של הגרח"ע - הרב יצחק יוסף בשיעור בלויין.

"הרופאים אמרו לנו בשבוע שעבר שזה עניין של שעות אך ברוך השם רואים כאן ניסים", אמר הרב יצחק יוסף בנו של הגרח"ע יוסף. "במהלך השבת מרן שליט"א פתח את העיניים והזיז את היד, יש שיפור קל, הזיהום ירד בהרבה, אך עדיין צריך להרבות בתפילה. מרן בלי הכרה אסור להרפות".

עוד הוסיף: "בשבוע זה שלא יצאו הבחורים לטיולים, כל אחד ישב וילמד במקומו לזכותו של מרן".

גם חתן הגרח"ע, הגאון רבי מרדכי טולדנו, אמר בשיעור: "אני קורא לכל הגבאים לפתוח את בתי המדרשות ולקבוע שיעורי תורה במהלך כל השבוע הזה לרפואתו של מרן".

במהלך השבת חל שיפור שיפור קל מאוד במצבו של הגרח"ע יוסף, עם זאת מצבו ממשיך להיות קשה מאוד, כך מדווחים הערב (מוצאי שבת) רופאיו, בבית החולים הדסה עין כרם.

פרופ' דן גילון, רופאו של הרב עובדיה יוסף, אמר הערב בתדרוך מיוחד כי חל שיפור קל במצבו של הרב עובדיה יוסף, המאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

"עברה שבת שקטה. את מצבו בסך הכל מגדירים כקשה עד קשה מאוד, אבל יש מספר מדדים שמעידים על מגמת שיפור. אומר זאת בזהירות, יש מגמה של שיפור בכמה פרמטרים, שהחשוב בהם הוא מגמה של התעוררות לאחר טיפול הרדמתי. זו רק ההתחלה".

עוד הוסיף: "מדדים נוספים מראים ירידה בהיקף הדלקת ושימוש בתרופות שתומכות בלחץ דם במינון מופחת. הכיוון הוא של שיפור". כך גם אמר שהרופאים מקווים לנסות ולהעירו כבר בתחילת השבוע.

שהו לצדו במהלך השבת, בנו הרב משה יוסף, עוזרו צבי חקק ויו"ר ש"ס אריה דרעי.

הרב דוד יוסף, בנו של הגרח"ע הודה לרופאים על הטיפול המסור המוענק לאביו. והביע תחושת הקלה מהשיפור במצב אביו. אך ביקש מהציבור להמשיך בתפילות להחלמתו של הרב חיים עובדיה יוסף בן גורג'יה.
הגר''ע ש''ס יוסף חולה רופא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד