כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"חתרו למגע באומץ"

השוטרים הבחינו בירי לעבר חנות התכשיטים וניהלו קרב יריות

שוטרי מחוז צפון שהבחינו בירי לעבר חנות תכשיטים בעיר מע’אר, רדפו וניהלו קרב יריות - שני חשודים בירי נתפסו ברכב, חשוד נוסף שנמלט מהרכב נעצר בהמשך בבית החולים כשהוא פצוע באורח קשה הנשק רובה סער מסוג m-16 נתפס

השוטרים הבחינו בירי לעבר חנות התכשיטים וניהלו קרב יריות
הירי לחנות צילום: דוברות המשטרה

שוטרי משטרת מחוז צפון שסיירו הלילה (שישי) בעיר מע'אר על מנת להבטיח את שלום התושבים, שמעו קולות ירי וחתרו למגע, בהגיעם למקום זיהו רכב אשר העלה חשד שמימנו בוצע הירי, משהחלו השוטרים בנסיעה אחר הרכב התפתח קרב יריות עד אשר הרכב נעצר ונמלט ממנו חשוד אשר בהמשך אותר כשהוא פצוע באורח קשה ושני החשודים הנוספים נעצרו במקום כשאחד מהם פצוע באורח קל. ורובה סער - מסוג m-16 נתפס.

במשטרה מציינים כי "שוטרי משטרת ישראל פועלים בקו הראשון במאבק נגד האלימות ואירועי הירי ביישובי החברה הערבית. השוטרים מקיימים נוכחות קבועה בישובים, מוזנקים לכל חשד לאירוע אלימות או ירי תוך התמודדות עם עבריינים מצויידים בכלי נשק אוטומטיים".

ניצב שוקי תחאוכה | צילום: דוברות המשטרה.

ניצב שוקי תחאוכה, מפקד מחוז צפון הוסיף ואמר: "אנחנו במלחמה בפשיעה ובאנו להכריע, כמו שאמרתי בארוע הקודם בעיר נצרת (1/10/22) ידע כל עבריין שמסכן אחרים, שהוא יתקל בשוטרים נחושים שלא יהססו לפעול על מנת לנטרל את האיום על בטחון האזרחים".

"אני מגבה את השוטרים שלנו ומצפה שיפעלו בדיוק כך, בחתירה למגע, בקור רוח ובאומץ, גם שכדורים עפים סביבם" אמר ממ"ז צפון, "לפעול כנגד כל סיכון, של חיי התושבים וגם של חייהם עצמם".

קרב יריות חנות תכשיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד