ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"פחד מוות"

ביום כיפור: רכבי הסעת צוותים רפואיים נרגמו באבנים

ארבעה רכבי הסעות של המרכז הרפואי הדסה נרגמו באבנים במהלך יום כיפור. התקריות אירעו על אף סימני זיהוי ברורים של הרכב כהסעה של צוותים רפואיים | המשטרה עצרה שני חשודים

ביום כיפור: רכבי הסעת צוותים רפואיים נרגמו באבנים
יידוי אבנים. אילוסטרציה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

ארבעה רכבי הסעות שמסיעים צוותים רפואיים מבית החולים הדסה נרגמו במהלך יום הכיפורים. שמשות הרכבים נופצו ונגרם להם נזק רב. זאת למרות שעל הרכבים מככבים כיתובים ברורים שמדובר בהסעות של בית החולים, ועל הגג הייתה נורה מהבהבת של רכב חירום. מדובר באירועים בשני אזורים שונים: שלושה רכבים נפגעו בירושלים ואחד באזור מכבים-רעות. כך מדווחת כתבת הבריאות דיקלה אהרן בכאן רשת ב'.

אשת צוות רפואי שהייתה ברכב בעת האירוע סיפרה כי היא חשה "פחד מוות" והתקרית הייתה יכולה להסתיים באסון. עוד אמרה כי אשת צוות אחרת שהגיעה לבית החולים ברכבה הפרטי נזקקה לטיפול לאחר שרכבה נרגם באבנים גם כן, והוסיפה שבשנה הבאה חייבת להיות נוכחות משטרתית בצמתים מועדים.

פרופ' יורם וייס, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה, אמר בתגובה כי יידוי האבנים על רכבי ההסעות במהלך החג הוא אירוע מצער שצריך להטריד את כולנו. והוסיף כי הצוותים הרפואיים אשר מגיעים לבית החולים במהלך החג עושים זאת במסירות נפש.

המשטרה עצרה שני יהודים בחשד שיידו אבנים במהלך יום הכיפורים לעבר כלי רכב בצומת פת בירושלים, אחד המקומות בו נפגעו הרכבים.

יידוי אבנים רכב הסעות הסעות לבית חולים תקיפת צוות רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד