י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"נזק לשמו של הרבי"

הנגיד החב"די מתגייס לסייע לשקד וסופג מתקפה

הנגיד החבדניק שעמד מאחורי הקמפיין ההיסטורי "נתניהו טוב ליהודים" מנסה שוב להשפיע על תוצאות הבחירות בישראל והפעם מתגייס לקמפיין לטובת שקד • מתקפה בחסידות חב"ד נגד הנגיד: "נזק מחפיר לשמו הקדוש של הרבי" | הסיפור המלא

הנגיד החב"די מתגייס לסייע לשקד וסופג מתקפה
ביבי וגוטניק צילום: בחדרי חרדים

הנגיד האוסטרלי יוסף יצחק גוטניק מנסה שוב להשפיע על הבחירות בישראל ולשחזר את ההצלחה של 1996 אז הצליח לגייס את חב"ד למען בנימין נתניהו תחת הסלוגן "נתניהו טוב ליהודים". הפעם גוטניק נחלץ לסייע לשרה שקד, אך נתקל באופוזיציה מבית.

בעיתון המזוהה עם הימין 'ישראל היום' פורסמה היום (שישי) מודעת תמיכה בשמו של גוטניק במפלגת 'הבית היהודי' בראשות איילת שקד. תחת הכותרת "שקד שבה הביתה", כתב גוטניק "שקד חשובה וחיוניות מחנה הימין".

המטרה של הנגיד היא לגייס תמיכה בימין ולסייע לשקד לעבור את אחוז החסימה. המסר העיקרי במודעה בתשלום "בלעדיי כניסתה של רשימת הבית היהודי בראשותה לכנסת - הקמת ממשלת ימין יציבה ומתפקדת מוטלת בספק רב".

את המודעה חתם הנגיד גוטניק בתואר "שליח הרבי מלובביץ' לשלמות הארץ". מהר מאוד הגיע הזעם מתוך חסידות חב"ד בשרבוב שמו של הרבי במשימה הפוליטית הפרטית של גוטניק.

עורך עיתון 'המבשר' ועיתונאי החבד"י הוותיק בנימין לפקין צייץ בטוויטר: "כשזקנותו וכסילותו של אדם מביישות את נעוריו - אין גבול לדיוטה העלובה שאליה הוא מסוגל להודיע. ועוד לשאת לשווא את שם הרבי זי"ע. בושה". בציוץ אחר הוא הוסיף, גוטניק עושה "נזק מחפיר לשמו הקדוש של הרבי זי"ע".

חב"ד יוסף גוטניק הבית היהודי איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד