כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"איתות מדאיג לנתניהו"

בכירים בליכוד נעלמו מקמפיין הבחירות וזו הסיבה

ישראל כ"ץ, חיים כץ ודוד ביטן, שלושת בכירי הליכוד נעלמו מאז הפריימריז האחרונים ממסך הטלוויזיה וכמעט לא מופיעים בתקשורת, מדובר באיתות מדאיג לנתניהו שאחראי לדחיקתם ברשימה ויצטרך אותם אם ירצה להקים ממשלה אחרי הבחירות

בכירים בליכוד נעלמו מקמפיין הבחירות וזו הסיבה
נתניהו וכץ במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בסוף השבוע דיווחה העיתונאית דפנה ליאל כי מניתוח נתוני "יפעת" על ההופעות התקשורתיות של צמרת הליכוד בחודש וחצי האחרונים עולה שנפגעי הפריימריז בליכוד בוחרים שלא להשתתף בקמפיין וכמעט לא מתראיינים.

על פי הדיווח מדובר באיתות מדאיג לנתניהו שגם במידה ויקבל 61 מנדטים יצטרך לדאוג לרצות אותם, במידה ולא יקבל 61 ייתכן והם יפרשו ויקימו ממשלה עם גנץ, סער ולפיד. הפילוח מגלה כי אלי כהן, דני דנון ומיקי זוהר הופיעו הכי הרבה בתקשורת במהלך קמפיין הליכוד ואילו יולי אדלשטיין, דוד ביטן וחיים כץ הופיעו הכי פחות.

 ההופעות המועטות של בחירי הליכוד // צילום מסך: חדשות 12

בראש רשימת חברי הליכוד שהופיעו הכי הרבה במהלך קמפיין הבחירות מככבים אלי כהן (64 הופעות), דני דנון (61 הופעות), מיקי זוהר (55 הופעות), אמיר אוחנה (49 הופעות) ויואב קיש (44 הופעות).

חברי הליכוד שהופיעו הכי פחות במהלך קמפיין הבחירות הם ישראל כ"ץ (7 הופעות), חיים כץ (3 הופעות), ניסים ואטורי (3 הופעות), דוד ביטן (2 הופעות) ויולי אדלשטיין (הופעה אחת). חלק מחברי הכנסת שנעלמו מהקמפיין לא ששים לעזור ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו ו"להפשיל שרוולים" עבורו אחרי המכה שספגו בפריימריז, זאת על אף שנתניהו היה שמח לראות לפחות חלק מהם על המסך.

 צמרת ההופעות בתקשורת של בכירי הליכוד // צילום מסך: חדשות 12

קמפיין הבחירות פריימריז בליכוד בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד