כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
דייג אוהב דגים

גילתה דג מ'זהב' בבריכה אצלה בבית

דג נדיר נמצא בבריכת דגים של משפחה במיזורי ארה"ב. הדג בצבעו הזהוב נדיר במיוחד והפך לצבע הנוכחי בשל ענין גנטי או בגלל המזון שאכל. בעלת הבריכה החליטה לא לאכול אותו אלא להחזיר אותו לבריכה. "אני אוהבת לאכול דגים, אבל אני גם לא רואה צורך להרוג משהו כשאין בו צורך"

גילתה דג מ'זהב' בבריכה אצלה בבית
דג הזהב צילום: מחלקת השימור של מיזורי

הולי הדאן עברה לספרינגפילד שבמדינת מזורי לאחרונה, ובנכס החדש שלה הייתה בריכת דגים והיא החליטה לבדוק מה יש בה. "החלטתי לרדת לשם עם המשפחה שלי ב-3 באוקטובר, וכולנו סתם דגנו דגים עם תולעים כפיתוי, באמת שלא ידעתי הרבה על הבריכה הזו. רק דגנו שם כדי לראות מה יש בה", אמרה הדאן לתקשורת המקומית.

מחלקת השימור של מיזורי פרסמה בפוסט בפייסבוק ב-5 באוקטובר "היא דגה דג זהב נדיר, המינים הנפוצים ביותר הם שחור ולבן, לדג זה יש משהו גנטי, המכונה קסנתוכרומיזם שגרם לו לכמות גבוהה יותר של פיגמנט צהוב". הסיבה היא לרוב גנטית אך עשויה להיות קשורה גם לתזונה של בעל החיים. היא שמה את הדג באקווריום זמני, ומתכננת להחזיר אותו בקרוב לבריכת הדיג.

"אני אוהבת לאכול דגים, אבל אני גם לא רואה צורך להרוג משהו כשאין בו צורך", אמרה הדאן. "ראיתי אותם באינטרנט. ראיתי אנשים אחרים שאומרים שהם תפסו אותם, אבל אף פעם לא תפסתי אחד בעצמי או ראיתי אחד במו עיני", אמרה.

דגי זהב מיזורי בריכת דגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד