י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שכבה לצד 24 ילדים מתים

הוריה בהלם: כך ניצלה בת ה-3 מהטבח המחריד

הניצולה היחידה בטבח המחריד במעון ילדים בתאילנד היא בת 3 שלמזלה שקעה בשינה עמוקה והתכסתה בשמיכה עד למעל ראשה, כך שהרוצח לא הבחין בה. אמה: "אני בהלם. אלה רגשות מעורבים של עצבות והכרת תודה"

הוריה בהלם: כך ניצלה בת ה-3 מהטבח המחריד
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

בת שלוש הינה הניצולה היחידה ששרדה את הטבח שהתרחש בשבוע שעבר בתאילנד, שבו שוטר לשעבר רצח 24 ילדים ו-13 מבוגרים במסע הרג מחריד. הרוצח ירה ודקר ילדים קטנים במעון בעיירה אותאי סוואן בצפון-מזרח המדינה. לאחר מכן חזר לביתו, רצח את אשתו ובנו החורג, ושם קץ לחייו.

פבינוט סופולוונג היא היחידה ששרדה כאמור. בזמן הטבח היא הייתה שקועה בשינה עמוקה והתכסתה בשמיכה, וכיסתה גם את ראשה. זה מה שהציל את חייה למעשה.

אחרי שהרוצח עזב נמצאה הפעוטה בפינת החדר, כשהיא עדיין מתחת לשמיכה. הצוותים שהגיעו לזירה נשאו אותה החוצה, כשראשה עדיין מכוסה בשמיכה - כדי שלא תראה את הגופות של חבריה. מבין הילדים ששרדו את הטבח בכיתות במעון, אמי היא היחידה שלא נפצעה כלל. שני ילדים הובהלו לבית החולים במצב קשה עם פגיעות ראש קשות.

סוסמק סריטונג, סבה של אמי (שם הכינוי של הפעוטה) אמר כי "כשהיא התעוררה, לא היה לה מושג מה קרה. היא חשבה שהחברים שלה עדיין ישנים. שוטר כיסה את פניה והוציא אותה החוצה, כדי שתתרחק מכל הדם".

הרוצח פניה חמראפ. צילום: משטרת תאילנד.

פנומפאי סיטונג, אמה של הפעוטה אמרה לתקשורת: "אני בהלם. אני מצטערת בשביל משפחות אחרות, ושמחה שהילדה שלי שרדה. אלה רגשות מעורבים של עצבות והכרת תודה". הוריה של אמי אמרו שנראה שהילדה כלל לא זוכרת את הטרגדיה. האם מספרת שבתה בדרך כלל מתקשה להירדם, ולכן העובדה שהייתה שקועה בשינה עמוקה מפתיעה אותם מאוד.

"הילדה שלי לא נוטה לשינה עמוקה", אמרה האם. "אני בטוחה שיש רוחות שכיסו את עיניה ואת אוזניה. יש לנו אמונות שונות, אבל לדעתי זה מה ששמר על הילדה שלי".

פניה חמראפ שפוטר מהמשטרה פתח באש בעיירה נונגבואה למפו. לאחר הטבח ירה בעצמו למוות לא לפני שרצח את אשתו וילדו החורג. המקרה התרחש לפני שאמור היה להתייצב למשפט בגין צריכת סמים בעת שירותו כשוטר במשטרת תאילנד. 

 

תאילנד טבח מעון ילדים גן ילדים ניצולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד