כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אזהרה מצמררת

התקשורת ברוסיה: "להפציץ את אוקראינה שתחזור למאה ה-19"

המתקפה הרוסית על ערי אוקראינה בתגובה לפיצוץ הגשר בקרים, עוררו את מגישי החדשות ברוסיה שקראו להחזיר את אוקראינה למאה ה-19. הם הזהירו כי ההתקפות יימשכו עד החורף. "פוטין צריך להכות עד שהיריב יתחנן לרחמים"

התקשורת ברוסיה: "להפציץ את אוקראינה שתחזור למאה ה-19"
המלחמה באוקראינה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

הטלוויזיה הממלכתית ברוסיה קראה באופן מצמרר להשתמש בארסנל הטילים העצום של רוסיה כדי להפציץ ללא רחמים את אוקראינה ולהחזיר אותה חזרה למאה ה-19. תומכי הקרמלין צחקו מהדיווחים כי לרוסיה אוזלות טילים. הפרשן הצבאי הרוסי יורי פודוליאקה אמר בערוץ 1 הממלכתי בבעלות המדינה כי פוטין צריך "להכות עד שהיריב יתחנן לרחמים".

"על פי הדיווחים בוצעו לפחות 100 שיגורים עד כה - אבל אוקראינה בהחלט לא תוכל להתמודד עם זה. לרוסיה יש יכולת לייצר הרבה יותר מ-10 עד 20 טילי שיוט ביום" אמר. "עם היכולות של רוסיה ניתן להפוך את אוקראינה למדינה של המאה ה-19. כבר ברור שההשלכות על אוקראינה הן קטסטרופליות". הוא הזהיר שההתקפות יימשכו עד החורף.

"נחצה קו אדום, ואני חושב שזה ברור עכשיו לכולם", אמר. "כל ממשלות אירופה ביקשו מיידית לפנות את השגרירויות שלהן מקייב" אמר. "הם מבינים שזה לא רק אירוע של יום אחד, שזה יימשך ושהחורף באוקראינה יהיה קטסטרופלי". אנליסט צבאי אלכסנדר ארטמונוב, אמר כי תקוות המערב שלרוסיה ייגמרו הטילים לעולם לא יתגשמו. "הם לעולם לא ייגמרו", אמר. לדבריו, לרוסיה יש בסך הכול יותר מ-5,000 טילים מסוגים שונים.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין מטח טילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד