י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מכירת חיסול"

נתניהו תוקף את לפיד: "כניעה היסטורית". צפו

נתניהו תקף את ההסכם עם לבנון ואמר כי "לפיד נבהל - ונכנע". לדברי ראש האופוזיציה, "זה איננו הסכם היסטורי, זוהי כניעה היסטורית - מכירת חיסול של לפיד" | יש עתיד: "המלצה לנתניהו: שים את האינטרס האישי בצד, תקשיב לראשי מערכת הביטחון שתומכים פה אחד בהסכם, ופרגן לרה"מ לפיד שמביא תוצאות לאזרחים"

נתניהו תוקף את לפיד: "כניעה היסטורית". צפו
בנימין נתניהו צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תוקף הערב (שלישי) את ראש הממשלה יאיר לפיד על הסכם הגבול הימי שנחתם בין ישראל ללבנון. בהצהרה לתקשורת שנשא הערב הוא כינה ההסכם, "כניעה לחיזבאללה".

"במשך למעלה מעשור הממשלות בראשותי לא נכנעו לאיומים של נסראללה - ולא קיבלנו מלחמה. עד שהגיע לפיד", אמר נתניהו בפתח דבריו והאשים כי "תוך שלושה חודשים לפיד נכנע כניעה מוחלטת לכל הדרישות של חיזבאללה".

נתניהו ציין כי נסראללה שיגר מל"טים לאסדת גז בשטח ישראל, דבר שהוא לא העז לעשות תחת הממשלות בראשותו. ולטענת נתניהו "לפיד נבהל - ונכנע. זה איננו הסכם היסטורי, זוהי כניעה היסטורית - מכירת חיסול של לפיד".

"מי שנכנע כך לחיזבאללה לא יכול להיות ראש ממשלה", ציין נתניהו, "לפיד לא יוכל להתמודד עם המרוץ של איראן לנשק גרעיני, ועם התערערות הסדר העולמי בעקבות המשבר באוקראינה. מול צבר האיומים שישראל ניצבת בפניו, המשוואה החדשה שיצר לפיד, לפיה איומים נענים בכניעה, היא סכנה אסטרטגית לביטחון ישראל".

ביש עתיד מיהרו להגיב לדבריו של נתניהו: "שוב נתניהו בוחר לצאת לתקשורת ולדקלם את מסריו של נסראללה. יו"ר האופוזיציה למדינה, שהיה תומך נלהב בהסכם, הפך למתנגד קולני רק כי לא הצליח להשיג אותו בעצמו. המלצה לנתניהו: שים את האינטרס האישי בצד, תקשיב לראשי מערכת הביטחון שתומכים פה אחד בהסכם, ופרגן לרה"מ לפיד שמביא תוצאות לאזרחים".

גז הסכם לבנון בנימין נתניהו חיזבאללה יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד