י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ביתר: מה מתכננים חיים ויסברג וסיעת 'יחד'?

חברי הסיעה נפגשו לישיבת היערכות • איפה ייפתחו מטות חדשים? • והאם תהיה התלכדות נגד רובינשטיין?

ביתר: מה מתכננים חיים ויסברג וסיעת 'יחד'?

מיד לאחר חג הסוכות התכנסו ראשי מטה סיעת 'יחד' בראשות חיים ויסברג, המועמד לראשות העיר ביתר עילית, לפגישת היערכות לקראת פתיחת הקמפיין, שכבר החל בתחילת שבוע זה.

ויסברג סיפר למנהלי המטה כי בביקורים שערך באירועים שונים במהלך החג - הוא היה עד לתמיכה הולכת וגדלה מצד תושבי ביתר. "התושבים מתחילים להבין שאנחנו רציניים ושאנחנו כאן בשביל להישאר, והתמיכה רק הולכת וגדלה מיום ליום".

ויסברג הוסיף: "בשבועות הקרובים אנחנו צריכים לדבר עם התושבים על הדברים שבאמת מציקים להם. על מאות כיתות הלימוד המשוכנות בקרוואנים, על העדר חדר מיון קדמי בביתר - שזה ממש בבחינת פיקוח נפש, ועל הטיפול הכושל בנוער הנושר בעיר שלנו".

בפגישה, שנערכה בביתו של ויסברג, השתתפו: יצחק כהן, מספר 2 ונציג הקהילה הספרדית ברשימת סיעת יחד למועצת העיר, מוטי קנלסקי ויוסי מורגנשטרן, נציגים כלל חסידיים ברשימת סיעת יחד, ושמעון ויסברג, בנו של חיים ויסברג ומנהל מטה הבחירות של סיעת יחד.

במהלך הפגישה הוחלט על הקמתם של ארבעה מטות מקומיים ברחבי העיר: שניים באיזור A ושני מטות נוספים באיזור B.

במקביל, במטה סיעת יחד פועלים בימים אלה לאיחוד כוחות, ולהתלכדותם של כוחות פוליטיים נוספים מאחורי מועמדותו של ויסברג לראשות העיר. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו התפזרות מיותרת של כוחות. רק על ידי התלכדות סביב מועמד רציני אחד, בעל הסיכויים הגבוהים ביותר מול רובינשטיין, נוכל לנצח את הבחירות האלה", מציינים במטה.
ביתר עילית בחירות יחד רובינשטיין ויסברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד