י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
היכונו בהתאם

החל מהערב: חסימה ל-24 שעות בשיא ימי הטיולים

החל מהערב, היציאה למחלף השלום באיילון דרום תיחסם למשך 24 שעות. בזמן החסימה יבוצעו סריקות לניטור הקרקע כדי לשלול סכנה של בולענים נוספים | אלו השינויים בהסדרי התנועה שצפויים

החל מהערב: חסימה ל-24 שעות בשיא ימי הטיולים
עבודות באיילון צילום: תומר נויברג, פלאש 90

חברת נתיבי איילון הודיעה כי החל מהערב (רביעי) בשעה 22:00 ולמשך 24 שעות, תתבצע חסימה הרמטית ברמפת היציאה למחלף השלום לכיוון איילון דרום. זאת לטובת בדיקות לניטור הקרקע בין מחלף ארלוזורוב למחלף השלום.

במסגרת העבודות צפויים הסדרי התנועה הבאים:

• תיחסם הרמטית רמפת הכניסה ממחלף ארלוזורוב לכיוון איילון דרום ביום רביעי (12.10) מהשעה 22:00 ועד יום חמישי (13.10) בשעה 5:00.

• הנתיב הימני בין מחלף ארלוזורוב למחלף השלום ייחסם בין רביעי בלילה לחמישי (12-13.10) החל מהשעה 22:00 בלילה ועד השעה 05:00 בבוקר ביום למחרת.

• לא תתאפשר יציאה מאיילון דרום למחלף השלום.

• הכניסה לאיילון דרום תתאפשר במחלף השלום.

עם סיום הבדיקות ביום חמישי, תפתח התנועה ברמפת היציאה במחלף השלום לכיוון איילון דרום במתכונתה הנוכחית. הנתיב המזרחי ברמפת היציאה ממחלף השלום באיילון דרום ייפתח לתנועה. כמו כן, תתאפשר הכניסה לחניון עזריאלי לבאים ממחלף השלום. עם זאת, הנתיב המערבי ברמפה, הסמוך לאתר עבודות של בניין הספירלה של עזריאלי, יישאר סגור עד ווידוא שזרימת המים הקיימת אינה מסכנת את משתמשי הדרך.

קטע כביש זה נפתח בתחילת החודש לאחר שהיה חסום כשבועיים בעקבות בולען שנפער בו. העבודות מתואמות עם המשטרה שתהיה נוכחת במקום ומתבצעות בשעות הלילה על מנת להקל על הנהגים ולמזער את אי הנוחות, כאשר התנועה תוסט לכבישים מקבילים.

חסימת צירים חסימת כבישים נתיבי איילון בולענים בולען

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד