י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זוועה במעון

ארה"ב: 28 ילדים אושפזו לאחר שהורעלו מפחמן חד חמצני

תנור חימום פגום במעון בפנסילבניה ארה"ב, גרם ל-28 ילדים וארבעה מבוגרים הרעלה, כולם פונו לבית חולים. כוחות החילוץ אישרו שהגורם לדליפה הוא "יחידת חימום לא תקינה וכן מערכת אוורור חסומה". מספר ילדים פונו לבית החולים כשהם מחוסרי הכרה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: פיקסביי

רגע נורא במעון לילדים: 28 ילדים הובהלו באמבולנסים לבית החולים לאחר דליפת פחמן חד חמצני במעון יום בפילדלפיה ארה"ב. הילדים נעטפו בשמיכות מחוץ למעון לפני שהם הוכנסו לאמבולנסים. כוחות החירום מיהרו למקום לאחר שאחד הילדים התעלף עקב הגז הרעיל בסביבות השעה 7 ביום שלישי בבוקר. הם הביאו את כל צי האמבולנסים של העיר על רקע החשש מאירוע רב נפגעים.

על פי הדיווח בתקשורת המקומית, ארבעה אנשי צוות יחד עם הילדים נלקחו לארבעה מרכזים רפואיים ברחבי אלנטאון בפנסילבניה לאחר הדליפה שנוצרה על ידי יחידת חימום פגומה ומערכת אוורור חסומה.

מפקד כוחות הכיבוי של אלנטאון, ג'ון כריסטופר, אישר כי מצבם יציב, גורמים רשמיים גם קבעו שלמעון לא הותקן גלאי פחמן חד-חמצני. ההבנה שהילדים הורעלו בגז רעיל הגיע לאחר שילדים איבדו הכרה.

חקיקה שעברה בחודש שעבר מחייבת את כל מרכזי הטיפול בילדים והמעונות בפנסילבניה להתקין את הגלאים, אך לחברות היו 30 יום לבצע את השינויים. מנהל המקום אמר שכבר היו תוכניות להתקנת גלאי לפני האירוע.

פנסילבניה ארה''ב הרעלה אשפוז איבוד הכרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד