כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מה הרוסים מסתירים

שופט רוסי ששפט תיקים רגישים, נהרג על הגשר

סרגיי מסלוב, שופט רוסי נהרג בפיצוץ בגשר קרים. הקאדילק השחורה שלו הייתה לצד משאית בזמן שהיא התפוצצה. מסלוב נהג עם שני שלושה חברים אקדמאים, ארבעתם מתו. השופט טיפל בתיקים הקשורים לאליטה הרוסית וענקית האנרגיה גזפרום. כולל תיקים הקשורים לחבריו של פוטין

שופט רוסי ששפט תיקים רגישים, נהרג על הגשר
הגשר בחצי האי קרים צילום: מתוך טוויטר

שופט רוסי "בעל אופקים עצמאיים" שפיקח על מקרים רגישים נהרג בפיצוץ בגשר קרץ' ביום שבת האחרון כך טוענים ברוסיה.

סרגיי מסלוב, בן 42, נהג בקאדילק השחורה שלו לצד המשאית שהתפוצצה בשעות המוקדמות של יום שבת - מה שגרם לתגובה זועמת של ולדימיר פוטין שהמטיר עשרות טילים על ערים באוקראינה.

מסלוב שהה לצד אנשי אקדמיה אדוארד צ'צ'אקין, בן 53, וזויה סופרונובה, בת 33, וחבר נוסף גלב אורגטקין, בן 26, כשהפיצוץ אירע, כל הארבעה נהרגו. השופט פיקח בעבר על תיקי בית משפט בהם היו מעורבים בתו של מקורבו של פוטין, רמזן קדירוב, ושל ענקית האנרגיה הממלכתית גזפרום.

התקשורת המקומית דווחה על מותו של השופט מסלוב, ונטען שהוא נהג במכונית שנסעה צמודה למשאית שלדברי החוקרים הרוסים גרמה לפיצוץ. המכונית נפלה לים לאחר שהפיצוץ גרם לקריסה של חלק מהגשר, גופות הקורבנות נמשו מהמים. חוקרים רוסים אמרו בתחילה ששלושה בני אדם מתו: צ'צ'אקין, ואשתו סופרונובה, ונהג המשאית, מקיר יוסובוב בן ה-52. אבל כעת נראה שמניין ההרוגים בפועל היה חמישה, כולל מסלוב ואורגטקין. לא ברור מדוע לא דווח על מותם עד כה.

מסלוב היה הבעלים של המכונית מאז 2017 ואמר לעמיתיו שהוא יוצא לחופשה בחצי האי קרים שם בבעלותו בית. גורם משפטי אמר שהוא היה "בעל אופקים ולא היה מושחת" שפסק ב"מקרים רגישים" הקשורים בסכסוכים עסקיים.

ערוץ טלגרם רוסי דווח, כי מסלוב "נהג בקדילאק ענקית וכבדה, שהייתה במוקד הפיצוץ". כלי תקשורת העלו השערות שייתכן שהיו חומרי נפץ ברכב, ולא במשאית. השופט טיפל בתיקים בעלי פרופיל גבוה. "המקרה האחרון שהיה אצל השופט היה של בתו של רמזן קדירוב כנאשמת" נאמר בדיווח. קדירוב הוא מנהיג צ'צ'ניה ובעל ברית של פוטין.

מלחמת אוקראינה רוסיה חצי האי קרים פיצוץ רכב גשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד