כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בליל החיתום

נחשף: הקוויט'ל האחרון של הגר"ח קנייבסקי

התרגשות רבה לקראת המעמד הנורא שיתקיים בליל הושענא רבא. המעמד יתקיים מול הכותל המערבי, בראשות מרן הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל ותלמידי חכמים מופלגים. וגם: מהו הקוויטל האחרון שכתב מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל? כל הפרטים

נחשף: הקוויט'ל האחרון של הגר"ח קנייבסקי
הגר"ח עם הקוויטל צילום: באדיבות המצלם

תכונה רבה והתרגשות בקרב הציבור לקראת המעמד הנורא שהתפרסם ברבים כמעמד הישועות הגדול בעולם היהודי – מעמד תפילה וישועה בליל הושענא רבה על ידי 'רינה של תורה'.

לחצו כאן והשתתפו בתפילה המסוגלת>>>>

כמדי שנה מתקבצים תלמידי חכמים מופלגי תורה ללימוד שעות רצופות בתענית דיבור ובעמל ללא הפסק, ולאחר מכן מעתירים בזכות הלימוד בלילה הקדוש עבור כלל ישראל, על הכלל והפרט. כידוע מגדולי הדור זצ"ל ושליט"א שזכות הלימוד והתפילה בלילה הקדוש ע"י לומדי 'רינה של תורה' פועלת ישועות שלא כדרך הטבע.

רבים בעולם היהודי בארץ ובתפוצות מציינים את הישועות הגדולות שזכו אודות להשתתפות במעמד, אם באופן פיזי, או באמצעות שליחות אישית לרבנים הגאונים.

המעמד יתקיים מול שריד בית מקדשנו, הכותל המערבי, בראשות ליבם של ישראל מרן הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א הידוע בכוח תפילתו ואשר רבים רבים נושעו מברכותיו. מדובר ברגעים נעלים ומרטיטים בהם עומד מרן המשגיח יחד עם התלמידי חכמים שאיתו, ובוכה בדמעות שליש מול הכותל המערבי, עבור כל שם ושם שמונח על שולחנו. משתתפי המעמד מציינים שמרן שליט"א מונה אט אט את כל הבקשות שנשלחו, איש איש אודות צרתו הפרטית, ומבקש ומתחנן לישועה במהרה.

ב'רינה של תורה' חושפים השנה את הקוויט'ל ששיגר מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל כדי שיתפללו עבורו במעמד הקדוש. בני ביתו של מרן רבי חיים מעידים כי זהו הקוויטל האחרון שכתב שר התורה לתפילה וישועה פרטית.

יהודים רבים מכל רחבי העולם מבקשים להשתתף במעמד, ולא מוותרים בלי שיוזכרו ברגעים הנעלים והמסוגלים הללו. אם גם אתם רוצים להיות חלק ממעמד התפילה ולזכות לישועה שלא כדרך הטבע,
לחצו כאן והשתתפו בתפילה המסוגלת>>>>

רינה של תורה הגר"ח קנייבסקי קוויטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד