כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
שאיפה מסוכנת

דימונה: סיגריה אלקטרונית התפוצצה בפה המעשן

גבר בן 28 מדימונה פונה הבוקר לבית החולים במצב קשה, עם כוויות דרגה א' בעיניים ובחזה, לאחר שעישן סיגריה אלקטרונית שהתלקחה והתפוצצה בפיו וגרמה לפציעה ולכוויות חמורות

דימונה: סיגריה אלקטרונית התפוצצה בפה המעשן
סיגריה אלקטרונית צילום: pixabay

גבר בן 28 נפצע באורח קשה מסיגריה אלקטרונית שהתלקחה ונשברה בפיו, בעת ששהה במרוץ מכוניות בדימונה. צוות מד"א טיפל בו ופינה אותו במצב יציב לבית החולים סורוקה, עם כוויות דרגה א' בעיניים ובחזה וחבלה בפה

על פי הודעת דוברות מגן דוד אדום: בשעה 08:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על גבר שנפצע ככה"נ מסיגריה אלקטרונית שהתלקחה התנפצה ונשברה בפיו, במהלך ששהה במרוץ מכוניות ברח' הפטיש בדימונה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה, גבר כבן 28 במצב בינוני ויציב, עם כוויות דרגה א' בעיניים ובחזה וחבלה בפה.

פאראמדיקית מד"א עטרה מיימון וחובש בכיר במד"א אלחי אלבז, סיפרו: "במהלך אבטחה רפואית עם אמבולנס של מד"א, הזעיקו אותנו לגבר כבן 28 ששכב על שביל סמוך לכביש, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מכוויה בחזה ודימום בפנים, אנשים במקום סיפרו לנו שהוא נפצע מסיגריה אלקטרונית שהתלקחה והתפוצצה, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו בינוני ויציב."

משהגיע הפצוע לבית החולים מצבו החמיר. מדוברות סורוקה נמסר כי: לחדר הטראומה במלר"ד סורוקה פונה גבר בן 27, לאחר התלקחות של סיגריה אלקטרונית. לאחר שעבר הערכה רפואית במלר״ד הוא מועבר כעת לחדר ניתוח. מצבו מוגדר קשה.

סיגריה אלקטרונית דימונה כוויות קשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד