כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מערכות מתקדמות

החברה הישראלית תמכור ציוד לצבא ארה"ב ב-107 מיליון דולר

צבא ארה"ב הזמין מחברת הבת של אלביט מערכות בארה"ב מערכות ראיית לילה ללוחמים בשווי 107 מיליון דולר. ההזמנה היא למערכות ראיית לילה דו-עיניות מתקדמות, חלקי חילוף, תמיכה לוגיסטית וציוד בדיקה שייוצרו בארה"ב ויסופקו במהלך השנים 2023 ו-2024  

החברה הישראלית תמכור ציוד לצבא ארה"ב  ב-107 מיליון דולר
צבא ארה"ב אילוסטרציה צילום: חיל האוויר האמריקני

אלביט מערכות הודיעה היום (רביעי) כי חברת הבת שלה בארה"ב זכתה בהזמנה בסכום של כ-107 מיליון דולר לספק מערכות ראיית לילה דו-עיניות מתקדמות (Enhanced Night Vision Goggle – Binocular), חלקי חילוף, תמיכה לוגיסטית וציוד בדיקה, עבור צבא היבשה של ארה"ב.

ההזמנה תבוצע ברואנוק, וירג'יניה ותסופק במהלך השנים 2023 ו- 2024.  

ההזמנה הינה חלק מחוזה מסוג Other Transaction Authority עם ערך פוטנציאלי שיכול להגיע למקסימום של 442 מיליון דולר, אותו קיבלה אלביט מערכות אמריקה בשנת 2020.

מערכת ראיית הלילה הדו-עינית המתקדמת משלבת יכולות ראיית לילה עוצמתיות ומודעות מצב כשהראש מורם, המאפשרות לחיילים לנווט ולפעול באופן מיטבי בשדה הקרב המודרני המורכב. מערכות ראיית הלילה הדו-עיניות המתקדמות מצוידות בשפופרות הגברת אור כוכבים זרחניות לבנות בעלות ביצועים גבוהים עבור ניגודיות משופרת של הזירה, המספקת לחיילים מודעות מצב טובה יותר בחשיכה וגם כשיש ערפל, אבק או עשן. מערכת ראיית הלילה הדו-עינית המתקדמת כוללת חיבור אל-חוטי לכוונות התרמיות שעל רובי החיילים וכן שכבת מציאות רבודה (AR) המאפשרים הרכשת מטרות מהירה ומודעות מצב משופרת במגוון תנאים בשדה הקרב.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות: "הזמנה זו מעידה על האיכות של הטכנולוגיות של אלביט מערכות אמריקה ועל התרומה המבצעית הייחודית שלהן, וממחישה את הפוטנציאל המשמעותי של פעילות ראיית הלילה שלנו".

 

אלביט מערכות ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד