כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"חצה קו אדום"

גנץ בהצהרה שמשמעותה - "אין ללפיד ממשלה"

אין עתיד עם 'המשותפת': שר הביטחון הגיב לדברי חבר הכנסת עופר כסיף שאמר כי חיילי צה"ל הוציאו להורג קטינים ואמר: "ח״כ עופר כסיף שוב חצה קו אדום של שקרים והסתה" זו הסיבה שלעולם המשותפת לא תוכל לשבת בממשלה ואף לא ע"י תמיכה מבחוץ"

גנץ בהצהרה שמשמעותה - "אין ללפיד ממשלה"
בני גנץ צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

אמש (שלישי) קיימו חברי הכנסת של חד"ש-תע"ל כנס השקת קמפיין בעברית וח"כ עפר כסיף התייחס למתרחש בימים אלה בשטחים ואמר כי "שורש הרע בימינו הוא הכיבוש. הוא עוול נפשע בפני עצמו. בשבוע האחרון נרצחו 12 פלשתינים בשטחים הכבושים. כולל ילדים קטינים שהוצאו להורג. שפיכות דמים נוראית. הכיבוש הוא עוול", הדברים נחשפו ב"ישראל היום".

 

שר הביטחון בני גנץ התייחס לדברים וכתב: "ח״כ עופר כסיף שוב חצה קו אדום של שקרים והסתה - דווקא בזמן שחיילי צה״ל פועלים להגן על כל אזרחי ישראל, יהודים וערבים, מפני טרור רצחני", כתב גנץ. "הם עושים זאת במקצועיות, בנחישות, בחתירה למגע ובהתאם לערכי צה״ל וטוהר הנשק וכולנו צריכים להוקיר אותם".

הוא הוסיף: "כשר הביטחון אני מדגיש שיש להם גיבוי מלא והם ימשיכו לשמור על ביטחון ישראל. בדיוק בגלל עמדות כמו של ח״כ כסיף, המשותפת לא תהיה חלק משום ממשלה, ואף ממשלה גם לא תוכל להישען עליה מבחוץ". 

מדובר באמירה מעניינת משום שהאופציות המונחות על השולחן של לפיד להקמת ממשלה כוללות לכל הפחות תמיכה מבחוץ של חברי הכנסת הערבים מהרשימה המשותפת, והצהרה שכזו מצד גנץ עלולה לטרפד את המהלך".

כסיף סרב להתנצל והגיב: "אם פושע מלחמה כמוהו תוקף אותי משמע שאני במקום טוב".

עופר כסיף בני גנץ בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד