כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אוהבן של ישראל

התפילה הנדירה של הגר"א נבנצל בהושענא רבה

פתקא טבא מובטחת! אוהבן של ישראל ידאג לך בשעות הגורליות: אתה מובטח לחיים טובים • שמך יהיה מוזכר באשמורת הבוקר של יום הושענא רבה אצל מרן גאון ישראל, אוהבן של ישראל שליט"א

התפילה הנדירה של הגר"א נבנצל בהושענא רבה
הגר"א נבנצל צילום: באדיבות המצלם

אם בכל ימות השנה, מאופיין סדר יומו של מרן גאון ישראל רבי אביגדר נבנצל שליט"א בכ"ד שעות של עבודת בוראו בסילודין. אי אפשר לתאר את המתחולל ביום הושענא רבה.

במקום שבתו של רבי אביגדר זה עשרות שנים. בקיתונו הצר שבעיר העתיקה בעיר הקודש ירושלים, משקיף אל מקום הקודש והמקדש, מקום שלא זזה שכינה מעולם. יושב מרן שליט"א ועובד את קונו בסילודין לאורך השעות הקדושות של היום הקדוש השנה, בסדר שמיימי יום שאין בו יום ולא לילה.

>>>>> אוהבן של ישראל יתפלל עבורך בשעת החיתום!

החל משעות הלילה המוקדמות, פותח מרן שליט"א את סדר יומו בתיקונים ובשעות לימוד תורה בטהרה, בנגלה ובנסתר. שעות רבות ורצופות ישוב מרן שליט"א ועוסק בנסתרות, תרתי משמע. נסתר מעין רואה, ובתורת הנסתר.

באשמורת הבוקר, שעות שלפני עלות השחר, פותח מרן שליט"א בצקון לחשו, לאחר הכנה זו, ושופך מרי ליבו כמים למען כלל ישראל, לישועת הכלל והפרט. הנוכחים הספורים שזכו להיות במהלך השנים במעמד נשגב זה, מעידים על שעות מרטיטות ושמיימיות, איש לא מהין להפריע למרן שליט"א במהלך סדר זה.

השנה, נפל דבר. מרן שליט"א, הנושא על לוח לבבו את צרתן של ישראל, את מצוקותיהם, צרותיהם ולחציהם. הכריע: קופת "שביה בצדקה" : מכריעה את הכף.

וכך, הורה מרן שליט"א שתורמי קופת שביה בצדקה, יזכו, ובאותן שעות 'אשמורת הבוקר', יוגשו אליו, לתפילתו ולצקון לחשו, לברכתו ולהעתרתו עליהם לשנה טובה ומתוקה, לגמר חתימה ול'קוויטל' טוב לכל ימות השנה.

"כלל ישראל זקוק לנדיבי הלב" אמר מרן שליט"א, "ולכן, אחרוג ממנהגי, ואקדיש את זמני היקר לתפילה עליהם".

הגילוי המרעיש מכה גלים בשדרות הציבור כולו, הממהר להיכלל באותה פתקא טבא ומובטחת!

>>>>> אני מבטיח לך פתקא טבא וחתימת דין לחיים!

 

הרב אביגדור נבנצל הושענא רבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד