ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
הצליח להימלט?

צוללת נאצית נמצאה בארגנטינה: "מוכיחה שהיטלר ברח"

צוללת נאצית באורך 260 רגל שנמצאה לאחרונה טרופה מול חופי ארגנטינה "יכולה להיות הצוללת שפינתה את היטלר בתום המלחמה", כך לפי האיש שמצא את הצוללת. רוב האנשים מאמינים שהיטלר התאבד, אבל יש הטוענים כי הוא ברח מגרמניה

צוללת נאצית נמצאה בארגנטינה: "מוכיחה שהיטלר ברח"
צוללת צילום: דובר צה"ל

צוללת טרופה שנמצאה מול חופי ארגנטינה היא צוללת נאצית שעזרה לאדולף היטלר לברוח מגרמניה, כך טוען מאתרה. הצוללת, באורך 260 רגל, נמצאה לאחרונה על ידי חברי קבוצת המחקר Missing Link. באסטי, מנהיג הקבוצה, מאמין שייתכן שמדובר בכלי נאצי שלקח את היטלר לחיים חדשים לאחר שנחל תבוסה מול בעלות הברית בתום מלחמת העולם השנייה.

מר באסטי, בן 66, עיתונאי וסופר, אמר: "ההשערה העיקרית שלי היא שהיטלר ברח לארגנטינה. זו יכולה להיות הצוללת שפינתה את היטלר בתום המלחמה". על הצוללת ההרוסה אמר: "ההנחה היא שהיא הגיעה בהתגנבות בחורף 1945. לטענתו הנאצים הטביעו את הצוללת כדי לטשטש עקבות.

באסטי מאמין שהצורר הנאצי נלקח לחווה במורומאר, צפונית לקוואן, מקום שנבנה לכאורה על ידי סוכנים גרמנים. ה'דיילי סטאר' מדווח, כי צוללת נוספת U-530 גרמנית, נכנעה בארגנטינה ב-1945, והעלתה תיאוריות שהצוללות שימשו להברחת הנאצים. רוב האנשים מאמינים שהיטלר התאבד בברלין באפריל 1945, אבל יש הטוענים שהוא ברח מגרמניה.

ידוע שנאצים רבים נמלטו מאירופה לאחר מלחמת העולם השנייה בדרכי מילוט סודיות שהובילו בעיקר למקלטים באמריקה הלטינית. הם נעזרו בנשיא ארגנטינה דאז חואן פרון, אדם שכינה את משפטי נירנברג "חרפה ולקח מצער לעתיד האנושות" והוסיף: "עכשיו אנחנו מבינים שבנות הברית היו ראויים להפסיד במלחמה". בשנת 2020 פרסם מכון שמעון ויזנטל מסמך ובו פרטיהם של 12,000 נאצים שנמלטו לארגנטינה.

צוללת מלחמת העולם השניה היטלר ארגנטינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד