כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
פחד ואימה

תנין באורך 1.8 מטר התגלה בתוך בית מגורים

תנין באורך של 1.8 מטרים נכנס לאמבטיה בבית מגורים באזור קראקובה שבהודו. צוות מיוחד הביא כלוב כדי ללכוד את התנין שנמשך פנימה בעזרת חבל ונלכד לאחר שהיה של מספר שעות בבית המשפחה. "בכל פעם שאנחנו מקבלים קריאות כאלה, אנחנו באים להציל את הזוחלים"

תנין באורך 1.8 מטר התגלה בתוך בית מגורים
התנין בבית המשפחה צילום: צילום מסך

תנין באורך 1.8 מטרים החליט להתנחל בחדר הרחצה בעיר קראקובה שבהודו, לתושבי הבית לא הייתה ברירה אלא להמתין שהתנין האדיר יילקח החוצה על ידי בעלי מקצוע. תושבים סקרנים התאספו בהמוניהם כדי להציץ בתנין שעל פי החשד יצא מבריכה סמוכה עם גדר רופפת.

המקומיים אמרו לתקשורת המקומית כי תנין באזור שלהם אינו חדש עבורם. גם בשנה שעברה הוא נכנס לבית באזור ושוחרר לסביבתו הטבעית. "בחצר האחורית של האזור שלנו אין קיר הגנה. הוא ידוע כמקום טוב לתנינים. אז, לפעמים, תנינים חומקים מהבריכה ונכנסים לכפר שלנו", אמר ראת'וד בעל הבית בו נמצא התנין.

התנין שנמצא ביום ראשון האחרון בבית שהה בפנים כמה שעות. צוות של מחלקת יערות והטבע הגיע למקום כדי לחלץ את התנין. גם בכפר מלאטאג' הסמוך יש אזור ביצה הידוע באוכלוסיית התנינים שלו. הצוות הביא כלוב כדי ללכוד את התנין שנמשך פנימה בעזרת חבל ונלכד.

"לאחר שנודע לנו על ידי המקומיים, הגענו למקום כדי ללכוד את התנין. חילצנו את התנין ולאחר שבדקנו את מצבו, הוא שוחרר בסביבתו הטבעית על פי הנורמות", אמר גורם במחלקת היערות. "הכפרים באזור ידועים בתור גן עדן לתנינים. יש להם אוכלוסייה בריאה של תנינים. לכן, בכל פעם שאנחנו מקבלים קריאות כאלה, אנחנו באים להציל את הזוחלים והם משתחררים אחר כך בסביבות הגידול הטבעיות שלהם", אמר אחד הפקידים.

הודו תנין שמורת טבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד