כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
החקירה בעיצומה

צפו: משליכים בקת"ב לעבר היישוב ומתלקחת שריפה

פורעים ערבים תועדו במצלמות אבטחה כשהם מיידים בקבוק תבערה לעבר היישוב נוה צוף בבנימין וגרמו לשריפה שאיימה על תושביו | ראש המועצה מגנה: "ממשלת ישראל לא מגיבה נכון למתרחש. הטרור צריך לפגוש יד ברזל"

צפו: משליכים בקת"ב לעבר היישוב ומתלקחת שריפה
השריפה סמוך לנוה צוף צילום: כב"ה מחוז יו"ש

בשעות הצהריים השתוללה שריפה בעקבות בקבוק התבערה. האש איימה להגיע לבתים בחזית היישוב. כוחות הכיבוי בסיוע מתנדבים ביישוב ואנשי אגף הביטחון של המועצה נאבקו בלהבות והשתלטו על האש.

סמל יוסף אלעזר, מפקד צוות הכיבוי מסר: "עוד לפני ההגעה לאירוע זיהינו עשן רב מאזור כפר עציון. עם ההגעה לשטח זיהינו מספר מוקדי שריפה הפזורים בשטח. מדובר בשטח אשר בחלקו חורש, ובצמוד לו מטעי דובדבנים. מיד התחלנו בפעולות לבלימת השריפה".

סגן טפסר תמיר ארז, מפקד תחנה אזורית יהודה הוסיף: "לפני כשבוע חקרנו שריפה באותו האזור בו מתרחשת השריפה כרגע, חוקר שריפות קבע כי מדובר בהצתה. גם בשריפה זו יש חשד להצתה, וחוקר שריפות נשלח למקום לביצוע החקירה".

בתיעוד ממצלמת אבטחה נראים שני צעירים ערבים כשהם מציתים בקבוק תבערה ומשליכים לעבר היישוב.

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ גינה את המעשה ומסר: "חוסר התגובה למתרחש גורם להתגברות הפיגועים ולהרמת הראש של הפורעים ופעולות הטרור. ממשלת ישראל לא מגיבה נכון למתרחש. הטרור צריך לפגוש יד ברזל שתיכנס לתוככי הערים, תחזיר את ההרתעה ואת הריבונות כמו שצה"ל מכיר ויודע לעשות".

בקבוק תבערה הצתה מכוונת טרור הצתה נווה צוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד