כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
יקבלו תקציב?

בעקבות קרבות בליכוד: המטה שיעודד הצבעה בסכנה

המטה שהוקם על ידי מתיישבים בשומרון במטרה לעלות אחוזי הצבעה במעוזי הימין, סיכם עם בכירים בליכוד כי יפעלו ביחד ושהמפלגה תדאג לתקצוב - אלא שבעקבות הבלאגן בקמפיין, לא ברור אם יהיה תקציב וממתינים להכרעה | ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "אם תקציב או בלי תקציב, נפעל בכל הכח ונגייס מתנדבים לנצחון המחנה הלאומי בהובלת הליכוד"

בעקבות קרבות בליכוד: המטה שיעודד הצבעה בסכנה
כנס של הליכוד צילום: גילי יערי, פלאש 90

הבלאגן במשפיע על השפעת 'הליכוד' משפיע על התארגנות גוש הימין למקסם מצביעי ימין לקלפי ול'בחדרי חרדים' נודע הערב (רביעי) כי במטה V22, הפועל להעלאת אחוזי הצבעה, ישנו חוסר וודאות לגבי ההתארגנות.

מדובר במטה שהוקם על ידי אנשי ההתיישבות ראש מועצת שומרון יוסי דגן וצבי סוכות, מועמד מטעם מפלגת 'הציונות הדתית', אשר מגייס מתנדבים כדי להגיע לערים מרכזיות המזוהות עם הימין שאחוזי ההצבעה בבחירות הקודמות היו נמוכים

המטה עצמו הוקם לפני מספר חודשים, אלא שבכירים במפלגה 'הליכוד' פנו אל דגן וסוכות וביקשו שהמטה יעבוד דרכם כחלק ממבצע דלת אל דלת, הבטיחו שהם ידאגו לתקציב בשביל המטה ואף ראש מטה השטח של המפלגה יוסי שלי הגיע לכנס שערכו במטה.

יוסי דגן וצבי סוכותיוסי דגן וצבי סוכות
יוסי דגן וצבי סוכות, מחכים לראות אם יהיה תקציב.

עם התקציב ניתן להביא אלפי פעילים שידאגו לדפוק ביום הבחירות עצמו בבתים במעוזי הימין, בנוסף לפעילים שדגן וסוכות דואגים להביא בהתנדבות. אלא שכחלק מהבלאגן במטה 'הליכוד', שדווח בחדשות 12 - במטה מחכים וממתינים לראות אם אכן יהיה תקצוב, כמו סניפים בליכוד שעדיין לא יודע איך יראה הקמפיין.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן מסר: "אנחנו היינו פעילים בכל מקרה בבחירות, הוצאנו למעלה מאלף מתנדבים. לבקש גורמים בכירים בליכוד התחברות והשתתפות בהליכוד, כמו כולם, בימים האחרונים יש כל מיני שינויים באסטרטגיה, אנחנו מחכים לראות אם האסטרטגיה של מטה בחירות הליכוד להגדיל את מעבר דלת אל הדלת".

לדבריו, "גם אם לא, אנחנו נפעל ככל יכלנו, כמו שפעלנו בבחירות שהיו בגיוס מתנדבים וההפעלה שלהם ללא תקציב. האחריות שלנו זה עתידה של מדינת ישראל היא לא תלויה בתקציב ולא בעזרה ולא בשום דבר אחר. כמובן שאם הליכוד ישים על זה דגש, יהיה אפשר להביא יותר. מנצל את הבמה לקרוא לכולם להתנדב במסגרת V22, הליכוד וכל אחד מהמפלגה שלו", לשון התגובה.

מטה בחירות יוסי דגן בחירות לכנסת ה-25 הליכוד קמפיין בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד