כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אנשים במדינה רעבים

עריק צפון קוריאני: "אין כמעט חתולים או כלבים ברחובות"

עריק צפון קוריאני אמר שאין הרבה חתולים וכלבים ברחובות המדינה כי אזרחים נואשים צדים ואוכלים אותם. הוא ציין כי "תושבים שגרים ליד מוצבים צבאיים, כולל ילדים, רואים בצבא להקת גנבים"  

עריק צפון קוריאני: "אין כמעט חתולים או כלבים ברחובות"
צפון קוריאה צילום: משה שי, פלאש 90

ג'ושוע קים, שמו הבדוי של עריק צפון קוריאני שעזב את המדינה ב-2019, מספר על הרעב הגדול במדינה. הוא טען כי אנשים אוכלים את חיות המחמד באזור, כשהם נושאים את עיניהם לארוחה כלשהי. קים נשאל כמה פשע יש בצפון קוריאה, מדינה קפדנית ומלאה בשוטרים.

לדבריו, יש פשע במדינה, במיוחד גניבה - אבל הרבה מהדברים שנגנבים קצת שונים מרוב הגניבות שאתם מכירים. הוא אמר שאנשים יאכלו או ימכרו את החיות מחמד שלהם כדי להשיג ארוחה או להרוויח קצת כסף כי הכל שם כל כך קשה.

הוא הוסיף: "דוגמה נוספת לגניבה, אם אפשר לקרוא לה כך, ניכרת מהיעדר כלבים וחתולים ברחובות צפון קוריאה. אנשים צדים את החיות או מוכרים אותן ברווח, תוך התייחסות מועטה לשאלה אם החיות שייכות למישהו. אני זוכר היטב את התמקחות על החתולים שתפסתי ברחובות".

הוא ציין כי "תושבים שגרים ליד מוצבים צבאיים, כולל ילדים, רואים בצבא להקת גנבים". הוא אמר שהסיבה לכך היא שחיילים לא קיבלו ציוד ואוכל ולעתים קרובות נאלצו לגנוב מקהילות מקומיות כדי להשיג את הדברים שהם צריכים. השכר הצבאי נמוך בצפון קוריאה, מה שמוסיף לתרבות הגניבות בקרב הרשויות.

קים אמר, "המשכורת החודשית של רב סרן בצבא לא עולה על 5,000 וון צפון קוריאני, שווה ערך לפחות מדולר אחד ומספיק לקנות קילו אורז". הוא הוסיף: "עם זאת, פקידים בכירים לעתים קרובות אוכלים ארוחות יקרות, מעשנים סיגריות ונהנים ממותרות אחרות הרבה מעבר למשכורות שלהם.

צפון קוריאה דרום קוריאה חתולים כלבים רעבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד