כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הואשם בשורת סעיפים

במטרה להתחמק מהמשטרה דרס חייל ועובד ממשלה

כתב אישום בגין שורת סעיפים הוגש נגד בן ה-24, תושב יהודה ושומרון, זאת לאחר שבמטרה להתחמק מהמשטרה פגע עם רכב גנוב בחייל ועובד משרד החקלאות 

במטרה להתחמק מהמשטרה דרס חייל ועובד ממשלה
אילוסטרציה צילום: pexels

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עמאר דראגמה, בן ה-24, תושב יהודה ושומרון, זאת לאחר שבמטרה להתחמק מהמשטרה פגע עם רכב גנוב בחייל ועובד משרד החקלאות.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד איהב נופל, עולה כי בתחילת החודש הנאשם נכנס לשטחי מדינת ישראל, ללא היתר שהייה, כשהוא מחזיק ברשותו כלי פריצה לרכבים. בסמוך לכניסתו, פרץ הנאשם לרכב בחולון והחל לנהוג בו, ללא רישיון, לכיוון מעבר רנתיס זאת במטרה להגיע עמו לאזור השטחים. באותה העת, שהו במעבר ארבעה שוטרים, יחד עם עובד משרד החקלאות וחיילי צה"ל.

כאשר הגיע הנאשם למעבר, ניגש עליו אחד השוטרים וסימן לו לעצור, הנאשם במטרה להימנע ממעצר סטה שמאלה במהירות, עלה על המדרכה ופגע בעובד משרד החקלאות וחייל צה"ל שעמדו בדרכו. כתוצאה מהפגיעה עובד משרד החקלאות הועף לעבר הבטונית שהוצבה במקום, נחבל והחייל הועף לעבר המשאית. הנאשם המשיך בנסיעתו עד שהתנגש "בבטונית" במעבר ונעצר. כאשר ניגשו השוטרים לעצור את הנאשם, הוא החל הנאשם להשתולל, לצעוק ולקלל את השוטרים, להכותם ואך ניסה לחטוף את נשקם.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל ציין עו"ד נופל כי: "נסיבות ביצוע העבירה מושא כתב האישום, התנהלותו של המשיב, ופגיעה באזרחים, שבנס לא גבתה מחיר של חיי אדם, מצביעות על תעוזה עבריינית וזלזול בחוק ובגורמים האמונים על אכיפתו. מדובר במי אשר ביצע עבירות חמורות, סיכן באופן ממשי את חייהם של האזרחים, ואף פגע בהם. מעשיו של המשיב מלמדים על עזות רוחו של המשיב, אדישות לפגיעה באזרחים ומסוכנות גבוהה הנשקפת ממנו."

לנאשם יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה; תקיפת שוטרים במילוי תפקידם; גניבת רכב; חבלה במזיד לרכב; החזקת מכשירי פריצה; כניסה לישראל כשאין ברשותו היתר שהייה; נהיגת רכב בקלות ראש; נהיגה רכב מנועי ללא רישיון נהיגה.

דריסה בריחה משוטרים דריסת חיילים כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד