כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אירוע חמור

קצין צבא תאילנדי ירה לעבר ישראלי: נשקו הוחרם

קצין בכוחות המזוינים המלכותיים של תאילנד פתח באש לעבר בעל בית קפה ישראלי בתאילנד על רקע סכסוך מקומי בין השניים. הקצין ירה חמש פעמים לעבר הרצפה וארבע פעמים נוספות לעבר הישראלי אך לא פגע בו

קצין צבא תאילנדי ירה לעבר ישראלי: נשקו הוחרם
שוטרים בתאילנד צילום: Moshe Shai/Flash90

קצין צבא תאילנדי ירה לעבר ישראלי ואיים על חייו, התקרית התרחשה באוגוסט האחרון, אך פורסמה רק בסוף השבוע, הישראלי טען לתקשורת המקומית כי המתרגם התאילנדי בתחנת המשטרה "שכנע אותו" לבטל את כל האישומים נגד הקצין.

על פי הדיווח, האירוע החל כאשר הישראלי בן ה-53, שחי בתאילנד מספר שנים התעמת עם קצין בצבא התאילנדי בן ה-51 בבית הקפה שלו על רקע סכסוך. בתגובה לבקשת הישראלי לעזוב את בית הקפה, הקצין ירה חמש פעמים לעבר הרצפה וארבע פעמים נוספות לעבר הישראלי אך לא פגע בו.

בעקבות התקרית הישראלי שניסה להגיש תלונה במשטרה בפטאיה, שם הוא מתגורר עם ילדיו טען כי המתרגם התאילנדי בתחנת המשטרה "שכנע אותו" לחתום על כתב ויתור שבו הסכים לבטל את כל האישומים נגד הקצין. בסופו של דבר, לאחר שפרסמו ידיעות על התקרית בתקשורת התאילנדית, הקצין נעצר בחשד שנשא נשק בשטח ציבורי. הוא שוחרר ממעצר המשטרה עד לתום החקירה המתנהלת.

צבא תאילנד גם הודיע ​​כי ישקול לנקוט ב"פעולות משמעותיות" נגד הקצין, החדשות על הירי מגיעות לאחר ששוטר תאילנדי לשעבר הרג 37 בני אדם, בהם 22 ילדים, במהלך השתוללות עם סכין ואקדחים במעון יום בסוף השבוע, מה שהעלה שאלות בנוגע לחוקי בטיחות הנשק בתאילנד.

תאילנד ירי קצין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד