כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"הרגליים שלי קפאו"

הנהג החרדי שניצל בנס: "סימנו אותנו עם קרן לייזר ירוק"

משפחה יהודית ניצלה אמש מניסיון לינץ׳ בשכונת בית חנינא שבמזרח ירושלים, אב המשפחה מספר על הרגעים שהבינו כיצד טעו בדרך עד שנתקלו בהמון זועם. "זיהו שאנחנו יהודים, וסימנו אותנו בלייזר, ניצלנו בנס". האירוע הסתיים ללא נפגעים. נזק כבד נגרם לרכבה של המשפחה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

אב המשפחה היהודית שנקלעה אמש (רביעי) לנסיון לינץ׳ בשכונת בית חנינא בירושלים, מספר בראיון ללירן תמרי ב-mynet על רגעי האימה ועל התינוקות ששהו ברכב.

"נסענו בכביש בבית חנינה, פורעים חסמו את הכביש עם רפסודות ניסו לפתוח את הדלתות והחלו לזרוק לעברנו אבנים וסלעים. ניצלנו בנס, הרכב נרגם באבנים, הרגליים שלי קפאו, אז נזכרתי שאלוקים שומר עלי, קיבלתי כוחות ונמלטתי מהמקום". האירוע הסתיים ללא נפגעים. נזק כבד נגרם לרכבה של המשפחה.

אב המשפחה סיפר עוד כי "סימנו אותנו עם קרן לייזר ירוק, העפו עלינו אבנים, החלון ליד אשתי התפוצץ, יש ברכב מאחורה שלושה ילדים קטנים, הם ניסו לשבוא את החלון אבל בזכות הציפוי השחור זה נמנע בנס, נזכרתי שהקב"ה שומר עלינו ונסעתי בכל זאת בתוך כל הבלגן, הכביש היה עם מלא מכוניות, הילד התחיל לצרוח וגם אשתי צרחה, אמרתי לה להתקשר למשטרה, האבן נפלה ליד הילד בתוך האוטו, ניצלנו בניסי ניסים בזכות רחל אמנו".

במהלך הפרות הסדר הלילה נרשמו שורה של אירועים חריגים: פיגוע ירי לעבר מחסום קלנדיה, ירי זיקוקים לעבר שוטרים ופציעת שני קצינים בעיסאוויה, ניסיון לינץ' במשפחה חרדית שנסעה ברכבה באזור בית חנינה, ירי זיקוקים ישיר לעבר חרדי ראס אל-עמוד ותקיפת יהודים בשכונת שייח ג’ראח. גם רכבו של ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, הותקף במהלך העימותים.

כמעט לינץ בית חנינא מזרח ירושלים טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד