ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
פרשת המסמכים המסווגים

העוזר הוותיק תועד מעביר ארגזים במעונו של טראמפ

העוזר, וולט נאוטה, העביר את הארגזים מחדר אחסון לפני ואחרי שמשרד המשפטים הוציא זימון בדרישה להחזיר את כל המסמכים המסווגים שבידי הנשיא לשעבר

העוזר הוותיק תועד מעביר ארגזים במעונו של טראמפ
אחסון מסמכים צילום: freepik

עוזרו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ תועד בצילומי מצלמות אבטחה מעביר ארגזים מחדר אחסון במאר-א-לאגו, מקום מגוריו של טראמפ בפלורידה, לפני ואחרי שמשרד המשפטים הוציא זימון בו דרש להחזיר את כל המסמכים המסווגים. כך מדווח ה"ניו יורק טיימס".

הצילומים שחפו את וולט נאוטה, עוזר צבאי לשעבר שעזב את הבית הלבן ולאחר מכן הלך לעבוד אצל טראמפ במאר-א-לאגו, מעביר ארגזים מחדר אחסון שהפך למוקד החקירה של משרד המשפטים. החקירה נגד טראמפ התמקדה בשאלה האם הוא החזיק באופן לא חוקי את מסמכי הביטחון הלאומי לאחר שעזב את הבית הלבן והפריע למאמצים החוזרים ונשנים של הממשלה להחזיר אותם.

כחלק מהחקירה, משרד המשפטים ראיין את נאוטה מספר פעמים - לפני שה-FBI ביצע צו חיפוש במאר-א-לאגו ב-8 באוגוסט, ולאחר שנמצאו במקום אוסף של יותר מ-11 אלף מסמכים. על פי הדיווח, נאוטה ענה לשאלות החוקרים הפדרליים, למרות שהוא אינו משתף פעולה רשמית עם החקירה של הממשלה.

עורך דינו של נאוטה, סטנלי וודוורד ג'וניור, סירב להגיב. טיילור בודוביץ', דוברו של טראמפ, האשים את ממשל ביידן ב"יצירת קשר עם התקשורת באמצעות הדלפות ממוקדות במעשה גלוי ולא חוקי של הטרדה ומניפולציה".

 

דונלד טראמפ מסמכים מסווגים FBI פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד