י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ליאון לחרדים: "הצבעת ברקת קיבלת לפיד"

קמפיין המועמד לראשות העיר ירושלים יוצר הרתעה מזיהוי עם ניר ברקת • כיצד יתמודד ליאון עם אנשי 'נצח'?

ליאון לחרדים: "הצבעת ברקת קיבלת לפיד"



הבוקר (ג) חושף מטה משה ליאון בירושלים את קו האסטרטגיה שלו במגזר החרדי: לינקייג' ברור בין תמיכה בניר ברקת לתמיכה ביאיר לפיד ומפלגתו - יש עתיד. ברוח האסטרטגיה כוסו רחובות העיר במודעות תואמות.

האסטרטגיה מזכירה גישה דומה של מטה ברקת, ששב והזכיר את הלינקייג' בין ליאון לבין יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ויו"ר ש"ס אריה דרעי. ברקת קיווה לדחות מצביעים דתיים לאומיים שנרתעים מדרעי ומצביעים חילוניים החוששים מהקו הימני מדי של ליברמן. הפעם משיב מטה ליאון מלחמה שערה ויוצר הקשר בין ברקת ללפיד – להרתעת החרדים.

לצד הסלוגן "בחרת ברקת, קיבלת לפיד" מובאות תמונות השניים כשהם מחייכים, פלוס ציטוט של לפיד מכנס בחירות של 'יש עתיד': "נשקיע את מירב המשאבים בירושלים: אסור לתת לחרדים את ירושלים".

לכאורה, מהלך מבריק. הבעיה היחידה בו היא זו: במטה ברקת עורכים פגישות שוטפות עם נציגי חסידויות כאלו ואחרות, במהלך פגישות אלו לא מבקשים מאף חרדי להצביע לברקת, הבקשה היחידה היא: הצביעו בפתק לבן. גם מפלגת 'בני תורה' אינה קוראת לאנשיה להצביע לברקת, אלא קוראת לתמוך במועמדה החרדי חיים אפשטיין. למרות שלכל ברור כי מדובר בתרגיל, וכי פתק לבן ו/או הצבעה למועמד חרדי פירושו נגיסה בבונקר הקולות החרדיים אותם חייב ליאון להביא לשם נצחונו, הרי שעדיין החרדי הממוצע אינו מקשר בין הצבעה שכזו לבין לפיד.

האם הצעד הבא של מטה ליאון יהיה סלוגן בסגנון של "הצבעת פתק לבן, קיבלת לפיד" או "הצבעת חיים אפשטיין, קיבלת לפיד" – ימים יגידו.
ירושלים ברקת לפיד ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד