כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
טוֹבָה הָאָרֶץ מְאֹד מְאֹד

במרחק יציאה מהסוכה: ישראל זכתה לדירוג 'מהטובות בעולם'

סקר הקוראים הגדול של מגזין התיירות הנחשב קונדה נסט טרוולר מיקם את ישראל במקום ה-18, גבוה מעל מקסיקו, צרפת, שווייץ וארצות הברית | בישראל מקווים שהדירוג יחזיר לארץ את התיירים שמאז הקורונה מעדיפים ככל הנראה יעדים אחרים בעולם

במרחק יציאה מהסוכה: ישראל זכתה לדירוג 'מהטובות בעולם'
גן השלושה - הסחנה צילום: מנו גרינשפן

בימים אלו התפרסם הסקר הגדול של מגזין התיירות הנחשב קונדה נסט טרוולר (Condé Nast Traveler), הנערך מדי שנה וסוקר מאות אלפי משיבים ברחבי העולם. הסקר נועד לבחון את היעדים התיירותיים הטובים בעולם, והשנה הוא נערך בחודשים אפריל-יולי, הסקר הובא באתר וואלה!.

שאלון הסקר הכיל רשימות של מועמדים בקטגוריות שונות (ערים, בתי מלון ועוד), כאשר על המועמדים היה לקבל מספר מינימלי נדרש של תגובות ודירוג כללי מינימלי, כדי להיות זכאים לפרס "בחירת הקוראים". המועמדים נשפטים על פי מכלול קריטריונים הרלוונטיים לקטגוריה שלהם, על סמך סולם סטנדרטי בן חמש נקודות המומר לאחוזים. הנשאלים התבקשו לדרג כל יעד בציונים "מעולה", "טוב מאוד", "טוב", "בסדר" ו"גרוע".

השנה, שלטה אירופה ברשימת זוכי פרסי בחירת הקוראים עבור המדינות הטובות בעולם מבחינה תיירותית, כאשר במקום הראשון ניצבת פורטוגל. על פי הדיווח ב'וואלה!', הפתעה של ממש נרשמה השנה בזכות העובדה שישראל התברגה למקום ה-18 המכובד, הרבה לפני אוסטריה (מקום 41), צרפת (מקום 37), שווייץ (מקום 39), ארצות הברית (מקום 45) ואפילו גרמניה (מקום 33).

 

מדינת ישראל תיירות בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד