י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קמפיין 'טוב' בירושלים: הזנחה, אפליה ותעסוקה

הקמפיין של 'טוב לירושלים' בראשותו של חנוך ורדיגר יתמקד באפליה, במחסור בתעסוקה ובהזנחה בשכונות החרדיות

חנוך ורדיגר. צילום ארכיון
חנוך ורדיגר. צילום ארכיון



קמפיין תנועת 'טוב לירושלים', בראשותו של חנוך ורדיגר, יצא הבוקר (ג) לדרך באופן רשמי.

במרכז הקמפיין יעמוד הסלוגן "טוב זה אחרת", והוא יעסוק בשלושה נושאים: התנאים בהם נמצאים מוסדות החינוך והאפלייה בקבלה אליהם, המחסור בתעסוקה לציבור החרדי בירושלים, וההזנחה בשכונות החרדיות.

בשלב ראשון, נתלו במסגרת המקפיין מודעות, שכל אחת מהן עוסקת באחד משלושת הנושאים הנ"ל: "טוב זה עשייה אחרת בחינוך", "טוב זה חשיבה אחרת בתעסוקה", "טוב זה רמה אחרת באיכות חיים". כל הקמפיינים נסגרים בסלוגן "עובדים בשבילך", מה שמחבר אל הקמפיין את הקהל הטבעי של 'טוב', והוא ציבור החרדים העובדים.

במטה ההסברה של 'טוב' מסבירים כי הקמפיין נועד לעסוק גם במהות וגם בפרטים. "במהות, מהבחינה הזאת שהציבור מאס בשלטון העסקנים, והוא מחפש אנשי ציבור מסוג אחר שעובדים באמת בשביל הציבור ובשביל הצרכים האמיתיים שלו, ולא בשביל אינטרסים שלא מן המניין".

בטוב מזכירים את התנאים הירודים במוסדות החינוך, את האפלייה בקבלה למוסדות חינוך של עובדים, ספרדים, ובעלי תשובה, ואת בעיית התעסוקה החריפה שיש בעיר, וכן את ההזנחה והלכלוך שיש בשכונות בהן מתגורר הציבור החרדי, והעדר גנים ציבוריים וגני משחקים שמותאמים לציבור החרדי.
ירושלים בחירות קמפיין טוב ורדיגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד