ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
צחק על גילו המבוגר

ביידן מהמר על סיכוייו לנצח את טראמפ שוב

הנשיא ביידן נשאל אם ריצה של דונלד טראמפ ב-2024 משחקת גורם בהחלטה של ​​ביידן לרוץ או לא, הנשיא ענה, "אני מאמין שאוכל לנצח שוב את דונלד טראמפ". סקר אחד מראה שכמעט שני שלישים מהמצביעים הדמוקרטיים רוצים מועמד חדש ב-2024

ביידן מהמר על סיכוייו לנצח את טראמפ שוב
הנשיא ביידן בחדר העבודה צילום: מתוך הטוויטר שלו

בראיון לג'ייק טאפר ברשת CNN, הנשיא ג'ו ביידן צחק על השאלה לגבי גילו המתקדם והכריז שהוא יכול לנצח שוב את טראמפ ב-2024. ביידן, שימלאו לו 80 בנובמבר הקרוב, נשאל על ידי טאפר על "המתח" סביב החלטתו האם לרוץ ב-2024 לקדנציה שניה.

"בכל פעם שמישהו מעלה דאגות לגבי גילך, אתה הנשיא המבוגר ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית, אתה תמיד אומר "תעקבו אחרי". הבוחרים צופים בך. הבוחרים הדמוקרטיים תומכים בעבודה שאתה עושה. מצביעים דמוקרטיים מחבבים אותך באופן גורף", אמר טאפר.

"אבל סקר אחד מראה שכמעט שני שלישים מהמצביעים הדמוקרטיים רוצים מועמד חדש ב-2024, והסיבה העיקרית שהם נתנו הייתה הגיל שלך. אז מה המסר שלך לדמוקרטים שאוהבים אותך, שאוהבים את מה שעשית, אבל מודאגים מהגיל שלך ומהדרישות של התפקיד?".

"טוב, הם מודאגים אם אני יכול לעשות משהו או לא", הגיב ביידן. "תראה מה עשיתי. תן לי נשיא בהיסטוריה האחרונה שעשה הרבה כמוני בשנתיים הראשונות. זה לא בדיחה. אולי אתה לא אוהב את מה שעשיתי, אבל הרוב המכריע של העם האמריקאי אוהב את מה שעשיתי".

"ולכן, אני פשוט - זה עניין של, האם אני יכול לעשות את העבודה? ואני מאמין שאני יכול לעשות את העבודה. הצלחתי לעשות את העבודה. הספקתי לעשות יותר. יש את הפחתת האינפלציה - את כל סעיפי החקיקה האלה. ורצתי על זה. אמרתי שזה מה שאני הולך לעשות. ואני עדיין מסיים את זה", הוסיף.

טפר שאל אם ריצה של דונלד טראמפ ב-2024 משחקת גורם בהחלטה של ​​ביידן לרוץ או לא, הנשיא ענה, "אני מאמין שאוכל לנצח שוב את דונלד טראמפ".

ג'ו ביידן דונלד טראמפ בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד