י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ההבטחה של ביבי

דחתה בתקיפות: ההצעה של בן גביר בפגישה עם שרה נתניהו

נתניהו הבטיח לבן גביר כי הטלפון הראשון אחרי הבחירות יהיה לסמוטריץ' ואליו, והתחייב לממשלת ימין על מלא. נתניהו התנה זאת בהתחייבות של בן גביר שלא יפנה לאלקטורט של הליכוד אלא יביא מצביעים חדשים. בתחילת הפגישה עם נתניהו שוחחה שרה נתניהו עם בן גביר והטילה ווטו על סיוע לשקד

דחתה בתקיפות: ההצעה של בן גביר בפגישה עם שרה נתניהו
איתמר בן גביר צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בשיחה שקיים ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עם יו"ר עצמה יהודית איתמר בן גביר, הבטיח נתניהו כי יקים ממשלת ימין "מלא מלא" והתחייב כי אם הימין יגיע ל-61 מנדטים, הטלפון הראשון שלו יהיה ל'ציונות הדתית' והבטיח כי לא תוקם ממשלה בלעדיהם. נתניהו התנה את הסיכום ביניהם בכך שבן גביר לא ישתה מנדטים מהליכוד. כך מתפרסם בסוף השבוע ב"ערוץ 12".

העיתונאית רינה מצליח פרסמה כי איתמר בן גביר ורעייתו איילה הגיעו השבוע לפגישה עם נתניהו ורעייתו שרה, פגישה ששוב לא תועדה כמו זו שנערכה בקיסריה.

לפי הפרסום, בכניסה לפגישה העלה בן גביר את סוגיית איילת שקד ותהה אם כדאי לסייע לה ומפלגתה לעבור את אחוז החסימה - וכך להבטיח לנתניהו 61 מנדטים. בתגובה שרה נתניהו הייתה מאוד תקיפה ו"השמיעה מילים לא נעימות".

הגברת נתניהו הבהירה כי שקד היא פוליטיקאית שאי אפשר לסמוך עליה והיא לא אמינה. לטענתה, אי אפשר לעזור לשקד לעבור את אחוז החסימה, כי ברגע האמת היא תחבור לשמאל.

איתמר בן גביר שרה נתניהו בנימין נתניהו איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד