כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
עטוף בניילון נצמד

תייר אמריקאי נתפס מבריח תנין לבקן בטיסה

פקידי מכס בגרמניה החרימו תנין לבקן חי בנמל התעופה של מינכן. בזמן בדיקת המזוודות גילו עובדי הבידוק הביטחוני תמונת רנטגן חריגה. הם הודיעו מיד לפקידי המכס שבפתיחת המזוודה מצאו תנין לבן חי עטוף בניילון נצמד. נגד המבריח נפתחו הליכים פליליים

תייר אמריקאי נתפס מבריח תנין לבקן בטיסה
התנין עטוף בניילון נצמד צילום: משרד המכס של מינכן

תייר אמריקאי נתפס מבריח תנין לבקן חי באורך מטר בטיסה מגרמניה לסינגפור. התגלית התגלתה בצילום רנטגן על ידי פקחי כבודה המומים בנמל התעופה הבינלאומי של מינכן בבוואריה בספטמבר. הפקחים גילו שהתנין הלבן הנדיר נדחס למזוודה והיה מכורבל ועטוף כמעט לגמרי בניילון נצמד, עם חור קטן לנשימה.

התנין עטוף בניילון נצמד כפי שנצפה במכונת השיקוף

לתייר בן ה-42 שניסה להבריח את החיה נפתח הליך פלילי. אנשי רשות הטבע לקחו את התנין למקלט זוחלים במינכן. לקוחות יכולים לקנות תנינים לבנים תמורת 75,000 יורו באסיה, כך לפי התקשורת הגרמנית.

בגרמניה מדווחים כי סחר בלתי חוקי בחיות בר, הכנסת מיני בעלי חיים למדינה או הוצאת בעלי חיים ממנה ללא היתר. זוהי עבירה על פי חוק המינים בסכנת הכחדה. בסינגפור, עבריינים עלולים לעמוד בפני עד שנתיים מאסר ואו קנס של 50,000 דולר בגין סחר בלתי חוקי בחיות בר.

בהצהרה מטעם משרד המכס הראשי של מינכן נמסר: "אנשי המכס החרימו תנין לבקן חי ב-25 בספטמבר 2022 בנמל התעופה של מינכן. בזמן בדיקת מזוודות גילו עובדי הבידוק הביטחוני תמונת רנטגן חריגה. הם הודיעו מיד לפקידי המכס, שכשפתחו את המזוודה מצאו תנין לבן חי עטוף בניילון נצמד. יחד עם וטרינר שחררו אנשי המכס את החיה, לפני הטיסה לסינגפור הנוסע אותר על ידי פקידי המכס. הפקידים פתחו בהליכים נגד איש העסקים בן ה-42".

גרמניה מינכן בדיקת מכס תנין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד