כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המאבק בגל הפיגועים

גנץ החליט: משפחות חוליית הטרור 'גוב האריות' ישלמו את המחיר

בתום הערכת מצב, כחלק מהמאבק בטרור המתגבר בשטחים, תיאסר כניסתם של 164 קרוביהם של חברי קבוצת הטרור 'גוב האריות' שמתדלקים את גל הפיגועים הנוכחי | מתאם הפעולות בשטחים מסר: "יידעו המחבלים בשכם שדרך הטרור שבה הם בוחרים תשליך גם על בני משפחותיהם"

גנץ החליט: משפחות חוליית הטרור 'גוב האריות' ישלמו את המחיר
צעדה בג'נין. אילוסטרציה צילום: נאסר אשתיה, פלאש 90

בתום הערכת מצב ביטחונית שקיים הבוקר (ראשון) שר הביטחון בני גנץ, הוחלט על שלילת היתרי הכניסה לישראל של 164 מבני משפחותיהם של גורמי טרור במרחב העיר שכם. בשנה האחרונה נמנעה כניסתם לישראל של למעלה מ-2,500 קרובי משפחה של מחבלים פלסטינים שביצעו פיגועי טרור נגד אזרחי ישראל.

בתחילת השנה החלה להתפשט הידיעה על חוליית "גוב האריות", שמסתתרת בקסבה של שכם ומונה, על פי ההערכות – עשרות חמושים. הם מעודדים את הצעירים ברחוב הפלסטיני להצטרף אליהם – באמצעות סרטונים בטיקטוק, לצד פייסבוק וטלגרם, אתמול פורסם כי רשת 'טיק-טוק' חסמה את העמודים שלהם ברשת.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, אמר על ההחלטה: "מערכת הביטחון פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה לסיכול הטרור ביהודה ושומרון. ידעו המחבלים שמסתתרים בלב האוכלוסייה האזרחית בשכם - שזהותם מוכרת היטב למערכת הביטחון ודרך הטרור שבה הם בוחרים תשליך גם על בני משפחותיהם, שלא יוכלו להמשיך ולהתפרנס בישראל".

בתוך כך, לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה למעצר שישה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון והבקעה והעמקים. בפעילות לוחמי צה"ל בעיר בית לחם שבמרחב חטיבת עציון, נעצרו שני מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, בעוד שבטובאס שבמרחב החטיבה המרחבית הבקעה והעמקים, נעצר מבוקש אחד החשוד במעורבות בפעילות טרור. אמש הובא חשוד למעצר במפקדת החטיבה מרחבית יהודה, לאחר שניסה לחטוף נשק של קצין צה"ל ותקף באלימות חייל. החייל פתח בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי באוויר ולאחריו ירי לעבר החשוד, זוהתה פגיעה.

חוליית טרור גוב האריות צה"ל שכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד