ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"לפני שיהיה מאוחר מדי"

טראמפ: "אוכל בקלות להיות ראש ממשלת ישראל"

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ כתב ברשת החברתית שייסד, כי "אני יכול בקלות להיות ראש ממשלת ישראל". טראמפ המשיך ותקף את יהדות ארה"ב על שאינה מעריכה אותו מספיק, למרות שעשה יותר מכולם למען ישראל

טראמפ: "אוכל בקלות להיות ראש ממשלת ישראל"
הנשיא דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

מאז ייסד את הרשת החברתית החדשה שלו כתגובה לחסימתו ברשתות החברתיות, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ חזר להתבטא בחופשיות רבה וללא מעצורים. בסוף השבוע הגיעה תורה של יהדות ארה"ב לחטוף ביקורת מפי הנשיא לשעבר, שהעלה פוסט נגדה ברשתות החברתיות.

"אף נשיא לא עשה יותר ממני למען ישראל. עם זאת, באופן קצת מפתיע, האוונגליסטים הנפלאים שלנו מעריכים את זה הרבה יותר מהיהודים, במיוחד אלה שחיים בארה"ב", כתב טראמפ.

ההודעה של טראמפ

לעומת זאת ציין טראמפ כי בקרב ישראל ישנה תמיכה רחבה ביותר בו, והוא הגדיל לומר כי: "אני יכול בקלות להיות ראש ממשלת ישראל. יהודי ארה"ב צריכים להתאפס ולהבין מה יש להם בישראל".

במהלך כהונתו נחשב טראמפ לידיד קרוב של ישראל והיהודים, ובתו אף נישאה ליהודי והתגיירה. במהלך השנים זכה טראמפ לפרסים שונים מארגונים יהודיים, ובאחד מהטקסים בהם הוענק לו פרס כזה אמר: "לא רק שיש לי נכדים יהודים, גם יש לי בת יהודייה (איוונקה) ולכבוד גדול הוא לי... זה לא היה מתוכנן מראש, אך אני מאוד שמח שזה קרה".

דברי הנשיא לשעבר טראמפ נגד יהדות ארה"ב מגיעים על רקע דיווחים ורמזים מצידו של טראמפ כי הוא עשוי להתמודד בעוד כשנתיים שוב בראשות הרפובליקנים לנשיאות ארה"ב.

לשמועות אלו הגיב חבר בית הנבחרים האמריקאי כריס ג'ייקובס: "אני חושב שאנחנו זקוקים לדור חדש בהנהגה. אני תומך במדיניות של דונלד טראמפ. ואני חושב שהיא מיטיבה עם המדינה. אבל אני חושב שהגיע הזמן להתקדם".

דונלד טראמפ ארה"ב רשתות חברתיות ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד