כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פרטנרים לטרור

ראש הממשלה הפלסטיני תקף את שמשון הגיבור

ראש ממשלת הרשות הפלסטינית, מחמד אשתייה, ביקר ב"סוכת האבלים של מחבלים במחנה הפליטים ג'נין", אשתייה עמד לצד ליד אביו של המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב, פתחי חאזם

ראש הממשלה הפלסטיני תקף את שמשון הגיבור
אשתיה בסוכת האבלים צילום: רשתות חברתיות פלסטיניות

ראש ממשלת הרשות הפלסטינית, מחמד אשתייה, ביקר ב"סוכת האבלים של השהידים במחנה הפליטים ג'נין", כך מדווח מקור פלסטיני. בתמונה נראה אשתייה עומד לצד חמושים העוטים סמלים של ארגוני טרור שונים בצד הפלסטיני, בהם הג'יהאד האסלאמי, כמו גם ליד אביו של המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב, פתחי חאזם.

על פי הדיווח ב'כאן חדשות', אשתייה אמר בסוכת האבלים: "אני אומר מכאן, ממחנה הפליטים של ההקרבות, ממחנה הפליטים של ג'נין, אנחנו נאמנים להבטחה, כל דמי השהידים לא יילכו לשווא, המאבק הזה הוא פעולה מצטברת, דור משרטט אחרי דור וקורבנות אחרי קורבנות".

הוא הוסיף: "שמשון הגיבור נהג להצית אש בזנבות הזאבים ולשלח אותם לשדות הכנענים כדי לשרוף את החיטה שלנו, שמשון הגיבור הלך, והחיטה של פלסטין נשארה, שמשון הגיבור הלך ואדמתנו נשארה - והכיבוש ילך ואדמתנו תשאר". עוד אמר: "אני רוצה להגיד לאחי היקר אבו-רעד (אבי המחבל מתל אביב) ולכל משפחות השהידים לנו אין 'חייל אלמוני', אנחנו יודעים את שמותיהם המלאים של השהידים והאסירים. ברכות לכם אנשינו היקרים בג'נין, בית ספר הלאומיות הפלסטינית שהיא כאחות היום עם מחנה הפליטים שועפאט וענאתא, שכם, רפיח, העיר העתיקה בירושלים וכל מקום ממקומות המאבק הפלסטיני".

מוחמד אשתייה הרשות הפלסטינית ג'נין שמשון הגיבור טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד