י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לא רוצים לעבור מה שפולארד עבר"

בבית היהודי טוענים: "רבנים שתומכים בנו, לא מעיזים לפרסם"

ברקע הניסיון עדיין לעבור את אחוז החסימה, גורמים במפלגה בראשות שקד מספרים כי יש לא מעט רבנים שתומכים בהם בחדרים סגורים - אך לא מעוניינים להביע תמיכה בפומבי | לדבריהם: "אף אחד לא רוצה לריב עם סמוטריץ', כי אם אנחנו לא נעבור, הוא ישלוט בכל התקציבים"

בבית היהודי טוענים: "רבנים שתומכים בנו, לא מעיזים לפרסם"
הרב איתן אייזמן צילום: אביתר פייזוב

שבועיים לבחירות: ב'בית היהודי' ממשיכים בניסיון לגייס תמיכה במגזר הדתי-לאומי ובמפלגה מספרים היום (שלישי) על תמיכה שקטה מצד כמה רבנים, שלא מעוניינים להביע אותה בפומבית.

גורמים במפלגה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' טוענים כי יש כמה רבנים שחוששים להביע תמיכה בהם בפומבית. לדבריהם, "יש לא מעט רבנים שתומכים בנו בחדרים סגורים, אבל הם לא מעיזים לפרסם כי הם לא רוצים לעבור את מה שפולארד עבר, הלבנת פנים ושיימינג".

סמוטריץסמוטריץ
סמוטריץ', הרבנים חוששים בגללו? צילום: פלאש 90

הם מטילים גם את החשש של הרבנים בעובדה שמפלגת 'הציונות הדתית' היא הגדולה כרגע: "יש גם את העניין עם סמוטריץ', שאף אחד לא רוצה לריב איתו כי אם אנחנו לא נעבור והוא יהיה בממשלה, אז הוא ישלוט בכל התקציבים. צריך הרבה אומץ".

מי שבינתיים הביעו תמיכה הם הרב איתן אייזמן, שמקורב ל'בית היהודי' עוד לפני החיבור עם שקד, וראש ישיבת הר עציון הרב יעקב מדן, שהביע מעין תמיכה לאחרונה. עד הבחירות הם ינסו לגייס עוד תמיכה, בתקווה שהרבנים יסכימו להביע אותה בפומבי.

הבית היהודי בחירות לכנסת ה-23 בחירות לכנסת ה-25 רבנים בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד