כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

קורס הנהלת חשבונות מותאם לציבור החרדי

הקורס און-ליין בהנהלת חשבונות במכללת IPC מתמקד בהכשרה מפוארת בתחום הכלכלה והמסחר. בקורס משולבים לימודי הנהלת חשבונות לצד לימודי חשבות שכר כאשר בתום הלימודים, תוכלו לבחור את התחום המתאים לכם ולצעוד במסלול הנכון עבורכם

קורס הנהלת חשבונות מותאם לציבור החרדי
הנהלת חשבונות צילום: FREEPIK

בשנים האחרונות מורגשת עלייה חדה בכמות האנשים אשר בוחרים להשתלב בשוק העבודה במגזר החרדי. מכשול מרכזי איתו מתמודדים הבוחרים להשתלב בשוק העבודה הוא נושא ההכשרה למקצוע. פעמים רבות הכשרה זו אורכת זמן רב, דורשת לנסוע רחוק ולפעמים אף מתקיימת בסביבות למידה לא צנועות.
מאז מגפת הקורונה התקדמה מאוד שיטת הלמידה הדיגיטלית אשר נותנת פתרון ומענה לכל הבעיות אשר עלולת לצוץ בלימודים פרונטליים. הכשרה מאוד נפוצה היא הכשרה כפולה כמנהלי חשבונות וחשבות שכר, המכללה המתקדמת ביותר אשר מציעה את הכשרה זו זוהי מכללת IPC.

למעשה, פיתחו במכללת IPC את הקורס הדיגיטלי בדיוק בשביל הציבור החרדי. עשיו זאת מכיוון שהם מאמינים בלב שלם שברגע שיהיה לציבור החרדי מקור הכנסה נוסף אשר יבטיח שקט כלכלי, ניתן יהיה לעסוק בקודש ללא כל מחשבות על איך להצליח לעמוד בתשלומי החשבונות של סוף החודש, הלא הן הסחות הדעת הכי גדולות הפוקדות את האדם דווקא בעת הלמידה.

עכשיו בואו נרד קצת לעומק, הקורס און-ליין בהנהלת חשבונות במכללת IPC מתמקד בהכשרה מפוארת בתחום הכלכלה והמסחר. בקורס משולבים לימודי הנהלת חשבונות לצד לימודי חשבות שכר כאשר בתום הלימודים, תוכלו לבחור את התחום המתאים לכם ולצעוד במסלול הנכון עבורכם.

אם אתם עדיין סקפטים אך רוצים לדעת עוד, אנו ממליצים לכם להקדיש מספר דקות לקריאה ומבטיחים שבסופה, יוסר מעליכם הספק, ותחושת הבלבול תיעלם.

ריכזנו עבורכם מספר נתוני התאמה;

  • בראש ובראשונה, אם בורכתם בשליטה בעולם המספרים, מעולה, את הבסיס כבר יש לכם. אם בנוסף למספרים, אתם טובים עם סדר, ארגון וניהול, היו בטוחים כי מצאתם את המקום המתאים לכם. אנו מאמינים שתצליחו ללמוד את הקורס הדיגיטלי בקלות בשל הבסיס האיתן הקיים בכם.
  • אם אין לכם את האמצעים הנחוצים להוצאת תואר, אך אתם משתוקקים להרוויח משכורת ראויה אשר תפתור לכם מרבית מהבעיות הכלכליות, קיבלתם את ברכתנו. בתום הלימודים תוכלו להגיע במינימום זמן למשכורת גבוהה, בת ארבע וחמש ספרות כבר בתחילת הדרך.
  • יתרה מזאת, אם אין לכם הרבה זמן להקדיש לצורך לימודים, תוכלו ללמוד את הקורס בזמן ובקצב שלכם. כל מה שתצטרכו זה להשקיע שעה אחת ביום, וכך תוך שלושה חודשים בלבד תהיה בידכם התעודה.

מה נלמד בקורס?

את הקורס תלמדו על ידי צוות המרצים המובחרים ביותר בתחום, הנמצאים כמובן במכללה. הם ילמדו אתכם על ידי שיעורים מוקלטים, ויעבירו לכם את כל הכלים הדרושים על מנת להצליח בעולם החשבונאות והפיננסים.

במהלך הקמת הקורס, בראש הרשימה דאגו שהטובים ביותר יעבירו את השיעורים וזאת בשל החשיבות הרבה שיש בדבר. מלבד נתינת הכלים המעשיים, הם ילמדו אתכם את טעויות העבר שלהם, את המכשולים שפקדו אותם ואת מלא ניסיונם האישי.

במהלך השיעורים תלמדו איך להשתלב בעבודות כשכירים וגם כעצמאים. והכי חשוב, העבודה בתחום זה תמיד נשארת רלוונטית. כן, גם בעידן הקורונה בו רוב בעלי המקצוע פשוט איבדו את עבודתם ואת המשכורת שלהם, מנהלי חשבונות וחשבי השכר דווקא מצאו את עצמם עובדים שעות נוספות.

שימו לב, אם אין לכם רצון להיכנס לעולם הכלכלה כעצמאים, תוכלו להשתלב במגוון רחב של ארגונים, מהקטנים לגדולים, וחברות כאלה ואחרות שישמחו לפתוח את שעריהם בפניכם.

אך אם אתם מכוונים גבוה ודווקא כן מעוניינים להיכנס לעולם העצמאים, תקבלו את הכלים הנכונים לפתיחת עסק עצמאי שיניב לכם שפע של הכנסות.

למה ללמוד דווקא אצלנו? אנו כאן על מנת לעשות לכם סדר.

לשם כך ריכזנו עבורכם מספר דגשים המסבירים את השוני הקיים בקורס שלנו על פני שאר המכללות

לשמחתנו, מכללת IPC  שמה דגש על מציאת פתרונות יעילים לקהל הרחב בכלל ולקהילה החרדית בפרט. לכן הקורסים שלהם נגישים לכולם ללא יוצא מן הכלל.

כפי שכבר ציינו, הקורס מועבר בצורת שיעורים מוקלטים ולכן אתם יכולים ללמוד אותו בקצב האישי שלכם, תוכלו לחזור על אותו השיעור מספר פעמים עד שתבינו את כל פרטיו, תוכלו ללמוד מכל מקום, מומלץ למצוא מקום שקט על מנת להיות בריכוז מלא וללא כל הסחות דעת הקיימים בכיתה מלאה באנשים, וכמובן, המטרה שלשמה התכנסנו, אין כל צורך להגיע למכללה.

כל זאת בשונה ממכללות אחרות המעבירות את השיעורים דרך זום ולעיתים גם דורשות להגיע למכללה עצמה. אנו סבורים כי דבר זה מעכב את מהלך הלמידה באופן משמעותי ולכן חיפשו במכללת IPC פתרונות יעילים יותר.

אז אם הגעתם עד לכאן, אתם בוודאי מעוניינים לקחת חלק ולהצטרף לשאר האנשים המצליחים בישראל, שלמדו הנהלת חשבונות וחשבות שכר במכללת IPC.

מוזמנים לבקר ולקרוא עוד על קורס הנהלת חשבונות של מכללת IPC באתר שלהם.

מנהל חשבונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד