כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
עוקץ דנטאלי

הפתרון לבעיית השתלת שיניים בטורקיה

הבעיות שלא מדברים עליהם בתהליכי השתלת שיניים ושיער בטורקיה, חוסר ההיכרות עם טיב הרופאים, המצב הביטחוני הרעוע בטורקיה ועוד.. מה מסתתר מאחורי החבילות המפתות שלעיתים כוללות גם שהייה במלון והחזרי נסיעות?

הפתרון לבעיית השתלת שיניים בטורקיה
טורקיה צילום: שאטרסטוק

מנתוני האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית עולה כי בכל שנה כ-60 נשים וגברים מגיעים לחדרי המיון בבתי החולים עם סיבוכים של הליכים אסתטיים שנערכו מחוץ לגבולות מדינת ישראל. הסיבוכים הללו לעיתים מובילים לזיהום קשה, לצלקות קשות ובמקרים נדירים אף לסכנת חיים ממשית ל"ע.

פנינו לרשת מרפאות השיניים 'בינת השן' בעלת ניסיון של 15 שנים עם אלפי מטופלים מרוצים ומחייכים, כדי להבין את הסכנות שיש בטיפולי שיניים בטורקיה.

טיפול בטורקיה – הימור על השיניים

לדברי מומחי בינת השן, רשת מרפאות ארצית להשתלות שיניים: "לוותר על רופא מוסמך ולבחור בביצוע השתלת שיניים בהרדמה כללית בטורקיה מחוץ ללא פיקוח של מערכת הבריאות זה ממש כמו להמר על השיניים. בטורקיה לא ניתן לדעת מהו הרקורד הרפואי של הרופא המטפל ואיזה הכשרה מקצועית, אם בכלל הוא עבר. בנוסף קיים צורך חיוני בהחלמה תחת מעקב צמוד של הרופא המטפל".

"ההחלטה לעבור השתלת שיניים בטורקיה היא לא אחראית" מוסיפים בבינת השן. "אין שום ערובה שהיא תצליח. אין פיקוח רפואי הדוק כמו בארץ וקשה לדעת מי באמת רופא ומי סתם מתחזה. ידוע שעל זול עלולים בסופו של דבר לשלם בכפליים. ברור שבטורקיה מאוד זול לבצע השתלת שיניים. אין להם צוות רפואי מסייע מוסמך ומנוסה שבארץ משלמים עליו טבין ותקילין וכל זכויותיו מעוגנות בחוק. במידה וחלילה הטיפול מסתבך ויש צורך לפנות את המטופל לבית החולים. מי דואג לזה? האם יש כיסי ביטוחי לכל ההוצאות הללו?"

כל זאת לפני שהכנסנו למשוואה את המצב הביטחוני הרעוע השורר בטורקיה. המטה לביטחון לאומי פרסם אזהרת מסע לטורקיה בדרגה 3. לפי האזהרה קיים חשש כי גורמי טרור ינסו לפגוע בישראלים השוהים בטורקיה בכל שטחי המדינה, ולכן ההמלצה היא להימנע באופן גורף מנסיעות שאינן חיוניות למדינה זו. כולנו זוכרים את הסיפור של בני הזוג אוקנין שבסך הכל נסעו לטיול משפחתי תמים ומצאו את עצמם כלואים ל- 9 ימים של אימה ואי וודאות באשר לגורלם.

אז מה הפתרון?

"הפתרון נמצא פה קרוב" אומרים לנו בבינת השן, "הכי טוב ללכת על בטוח ולבצע את ההליך בארץ, כאן ניתן לברר מראש על הרופאים, יש ביטוח וההליך עצמו בטוח".

במרפאת השיניים "בינת השן", ישנו צוות רופאים מומחה ומנוסה בתחומי שיקום הפה והשתלות שיניים. רופאינו משתפים פעולה ותורמים כל אחד את חלקו, במטרה להעניק למטופלים את הטיפולים המקצועיים והאיכותיים ביותר, עם מינימום כאב ומקסימום הצלחה.

ב"בינת השן", אנו מציעים פתרונות לכלל בעיות השיניים והפה, בדגש על שיקום הפה והשתלות שיניים. מטרתנו הראשונה היא, להחזיר למטופלים את החיוך שכל-כך חסר להם, בזכות שירות אדיב ומקצועי.

הניסיון וההתמקצעות שלנו מתמקדים בשיקום הפה, ובפתרון האולטימטיבי לשיניים חסרות: השתלת שיניים בשיטות מתקדמות ביותר, עם הציוד והחומרים המתקדמים והאיכותיים בשוק. השתלת שיניים נותנת מענה אסתטי ורפואי לבעיית שיניים חסרות, או לבעיית שיניים פגומות שלא ניתן עוד לתקנן וצריכות להיעקר מהשורש. נכון להיום, השתלת שיניי היא הפתרון המועדף על הרופאים ועל המטופלים כאחד.

לטובת כל זה, בחרנו באזורים נגישים ומאוד מרכזיים למקם בהם את המרפאות , בהן ריכזנו את מיטב הרופאים והמכשור תחת קורת גג אחת. כבר לא צריך לרוץ בין מרפאת שיניים אחת לאחרת על מנת לקבל את כל הטיפול שמגיע לך.

צוות המומחים של 'בינת השן' ממתין לכם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לתוצאות שיאפשרו לכם לחייך בפה מלא. 

השאירו פרטים בטופס למטה ליצירת קשר>>>>

אין באמור לעיל משום מתן חוות דעת רפואית מקצועית, על כל אחד להתייעץ עם רופא מוסמך באשר לכל הליך רפואי.

השתלת שיניים טיפול שיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד