כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
המשטרה חוקרת

אלמונים ניתצו את פינת הזיכרון: "נהיה לי שחור בעיניים"

אתמול הגיעו אלמונים לפינת הזכרון לשבעת לוחמי הפלמ"ח שנפלו בקרב בבית קשת הנמצאת באזור נחל השבעה, השחיתו אותה ושברו את שולחנות הישיבה הנמצאים בה באמצעות כלים כבדים. תושבת האזור שראתה את הפינה ההרוסה: "לתדהמתי הבנתי שמדובר בהשחתה מכוונת של אנשים רעים, נהיה לי שחור בעיניים" | המשטרה פתחה בחקירה

אלמונים ניתצו את פינת הזיכרון: "נהיה לי שחור בעיניים"
ההרס הרב באזור נחל השבעה צילום: חנה לוי אטלי

פינת הזיכרון שנבנתה לזכר שבעת לוחמי הפלמ"ח שנהרגו בקרב בית קשת במלחמת העצמאות נהרסה לחלוטין. אלמונים הרסו את המקום וניתצו את שולחנות הישיבה בו באמצעות כלים כבדים, כך דווח ב-Ynet.

ראש מועצה אזורית גליל תחתון, ניצן פלג טען כי פינת הזיכרון הושחתה בזדון, וציין כי זו "פעולה שנעשתה באמצעות כלים כבדים. זה אומר שמישהו הביא איתו ביודעין משהו כבד, זה לא עוד ונדליזם שאנו נתקלים בו לצערנו. זה לא ונדליזם של בני נוער, אלא מישהו שהיה עם כוונה אמיתית לפגוע באתר חשוב".

פינת הזיכרון נמצאת באזור נחל השבעה שבגליל התחתון. בין שבעת אנשי הפלמ"ח שנפלו בקרב בית קשת ושלזכרם הוקמה הפינה הכוללת מספר שולחנות ישיבה, נמצא בנו של הנשיא השני יצחק בן צבי.

חנה לוי אטלי, תושבת כפר תבור שפרסמה את התיעוד בחשבון הפייסבוק שלה, סיפרה: "עשיתי אתמול בבוקר את צעידת הבוקר שלי כמנהגי באזור הנחל, כשלפתע ראיתי שספסל הישיבה ושולחן האבן מנופצים, ולאחר כמה שניות הבחנתי שעוד ספסל מנופץ, לתדהמתי הבנתי שמדובר בהשחתה מכוונת של אנשים רעים שהגיעו כדי להרוס במזיד פינת ישיבה נעימה ויפה לזכר לוחמי הפלמ"ח".

עוד תיארה: "נהיה לי שחור בעיניים כשהבנתי מה ממדי הנזק הגדולים, לדעתי כ-6-5 ספסלי אבן ושולחנות נהרסו באירוע העצוב הזה, בפארק שמשמש את כל הציבור שמטייל באזור. זה פארק שמטופל במשך שנים על ידי בני נוער מהגליל התחתון וכפר תבור ותלמידי כדורי".

לאחר המקרה אמר ניצן פלג כי הוא מקווה שרשויות החוק יטפלו במקרב כראוי, וימצאו את האלמונים שהרסו את הפינה. במשטרת העמקים פתחו חקירה, לאחר שהוגשה תלונה בנושא.

ונדליזם כפר תבור ספסל השחתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד