כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
זה עובד

חברות התעופה בהלם מהשיטה: כך תעלו ציוד למטוס בחינם

ברשתות החברתיות פורסמו לאחרונה סרטונים רבים שבהם נראים אזרחים עולים למטוס עם כריות שעליהן הם כביכול מתכננים לישון | מסתבר שבכריות מוטמן לא מעט ציוד, זאת על מנת לעלות לטיסה עם כמה שיותר ציוד מבלי לשלם עליו תוספת כשהוא בתוך מזוודה

חברות התעופה בהלם מהשיטה: כך תעלו ציוד למטוס בחינם
בדרך לאומן צילום: Yaakov Naumi/Flash90

טרנד חדש שתועד ברשתות החברתיות מציג דרך מקורית לעלות ציוד נוסף לטיסות מבלי לשלם עליו.

"התופעה החדשה" שפורסמה ב'ישראל היום' ותיעודים ממנה צוברים תאוצה בעיקר ברשת החברתית הפופולרית 'טיקטוק' ובו נראים אזרחים אשר עולים למטוס עם כריות שעליהן הם מתכננים לישון במהלך הטיסה – אך אלה כריות רק תמימות למראה, שכן הם מחביאים בתוכם לא מעט ציוד, זאת על מנת לעלות לטיסה עם כמה שיותר ציוד מבלי לשלם עליו תוספת כשהוא בתוך מזוודה.

"עשיתי את זה בשתי טיסות טרנס-אטלנטיות, וזה עבד!", כתב אחד הגולשים. גולשת נוספת כתבה כי היא עובדת בנמל תעופה, כל אנשי הביטחון מודעים למצב, והיא אף ציינה כי זהו מעשה חוקי: "תמיד אפשר להעלות למטוס כרית קטנה, ואם היא מלאה בבגדים במקום במה שאמור להיות בתוכה, זה בסדר".

כאמור על פי כמה טיקטוקרים שניסו את השיטה, אנשי הביטחון בנמלי התעופה שבהם עברו, בדקו את הכרית באמצעות סורקים, מה שמאפשר להם לראות את תוכן הכרית. לטענתם, לא העירו להם על כך אפילו לא פעם אחת.

כעת לאחר שהטרנד החל לצבור תאוצה, יהיה מעניין לעקוב ולראות האם חברות התעופה יחמירו את הנהלים בעקבות כך.

 

טיסות מזוודות כריות כרית טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד