כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
כמעט נחנקו

עשן מילא את המטוס - לנוסעים נאמר להתפלל

נוסעים בהודו נחנקו מעשן שהחל להתפשט בתוך המטוס, ונאמר להם להתחיל להתפלל | התקרית המפחידה התרחשה על סיפון מטוס שטס מגואה שבהודו | הנוסעים סיפרו שהם נאבקו לנשום במשך למעלה מ-25 דקות

עשן מילא את המטוס - לנוסעים נאמר להתפלל
המטוס בנחיתת חירום צילום: צילום מסך

נוסעים בהודו סיפרו שהם נחנקו בתוך המטוס מעשן שהחל להתפשט בתוך המטוס שטס מגואה שבהודו ליעד אחר בהודו, לטענתם נאמר להם להתחיל להתפלל כשהמטוס מלא בעשן, לאחמ"כ המטוס נחת נחיתת חירום.

תיעודים מהטיסה הראו את העשן הסמיך ממלא את התא, כשהנוסעים אמרו לאחר מכן שהם נאבקו לנשום במשך 25 דקות.

התקרית המחרידה התרחשה על סיפון טיסה מספר SG 3735, במטוס חברת 'ספייס ג'ט' שהמריא מגואה שבהודו. אחד הנוסעים, ויבק וישאל, טען כי "ספייס ג'ט סיכנה חיים של אנשים, נחנקנו במשך 25 דקות ואפילו מסכות חמצן לא נפתחו, צריך לנקוט צעדים נוקשים נגד חברת תעופה כל כך רשלנית". לאחר שהמטוס נחת נחיתת חירום, אמבולנסים רבים המתינו לנוסעים. צוותי האמבולנסים נצפו ממתינים בצד המסלול עם כיסאות גלגלים.

על פי ההערכות, היו לפחות 86 אנשים על סיפון המטוס, שנאלץ לבצע נחיתת חירום מלאה עקב התקלה. על פי דיווחים מקומיים, נוסעים הורדו מהמטוס תוך זמן קצר לאחר הנחיתה בהיידראבאד, הודו, שם הודיע ​​הטייס לבקרת התנועה האווירית על התקרית.

לטענת נוסעים הצוות על הסיפון אמר לנוסעים 'להתחיל להתפלל' עקב הפאניקה על המטוס, אך דובר חברת התעופה הכחיש את הטענות הללו. נוסע אחר טען: "אנשי הצוות אמרו לנו להתפלל לאלוקים ולהתפלל למען המשפחות שלנו - זה היה מביך, רבים מהנוסעים נכנסו לפאניקה והתחילו לצרוח".

אחד הנוסעים טען גם כי הצוות חטף את הטלפון שלו ואילץ נוסע אחר למחוק תמונות וסרטונים מהאירוע. חברת ספייס ג'ט טענה כי העשן נגרם ממערכת המיזוג על הסיפון וכי הצוות שלהם טיפל במצב לפי הפרוטוקול.

הודו גואה עשן נחיתת חרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד