כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אורחות מפתיעות

ארגון שמאל ישלח משקיפות לקלפיות ביהודה ושומרון

תנועת "אימהות נגד אלימות" נערכת להציב מתנדבות בעשרות קלפיות. ההערכה: מדובר בתגובת נגד להחלטה של עוצמה יהודית להציב פעילי ימין ביישובים ערביים. בתנועה מסרו: "נהיה שם כדי למנוע זיופים בבחירות". מנכ"ל "בצלמו" בירך: "יתקבלו בזרועות פתוחות"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

ארגון שמאל בשם "אימהות נגד אלימות" מתכוון להציב משקיפות בעשרות קלפיות ביישובים ביהודה ושומרון, לטענתם כדי למנוע זיופים. אמש נערך כינוס בזום עם פעילות במשמר הבחירות האזרחי, ארגון שמגדיר את עצמו התארגנות לא מפלגתית, כדי לגייס מתנדבות שיגיעו ליישובים ויעקבו אחר מה שמתרחש במקום, כך מפרסם חנן גרינווד ב'ישראל היום'.

מדובר ככל הנראה במעין תגובת נגד לפעילות שמבצעים פעילי ימין במערכות הבחירות האחרונות, שבמרכזה הצבת משקיפים ביישובים ערביים בטענה שיש למנוע זיופים. לאחרונה פורסם ב"ישראל היום" כי ב"עוצמה יהודית" מתכוונים להציב עשרות פעילי ימין ונערי גבעות שישקיפו בכ-30 קלפיות בערים גדולות וביישובים מרכזיים במגזר הערבי.

בהודעה שהפיצו "אימהות נגד אלימות" לפעילות כתבו: "כל זוג עיניים שווה אלפי קולות. עשרות קלפיות בהתנחלויות נמצאות ללא השגחה. בבחירות האלה אנחנו נהיה שם כדי להשגיח ולמנוע זיופים בבחירות".

במייל הבהיר הארגון: "מייל זה מיועד לעינייך בלבד", וקרא לפעולה. "האימהות יוצאות לקלפיות שזקוקות להשגחה בהתנחלויות. הילדים שלנו צריכים אותנו, ומי אם לא אנחנו נשמור על העתיד שלהם. בבחירות האלה אנחנו שם בהתנחלויות כדי למנוע זיופים ולהשגיח על התנהלות תקינה וישרה של כל קלפי, שבה נתייצב כדי להגן ולשמור על העתיד של הילדים שלנו".

שי גליק, מנכ"ל "בצלמו", בירך על היוזמה. "אני בטוח שאותם אנשי שמאל שיגיעו להתנחלויות יתקבלו בזרועות פתוחות. תושבי יו"ש הם אנשים נורמטיביים, שומרי חוק ואזרחים נאמנים למדינה לא פחות מהם. אני בטוח שרבים מהם יהפכו בעקבות הביקור לתומכי מפעל ההתנחלויות ויחזרו למקום לבקר באופן קבוע".

קלפיות יהודה ושומרון פעילי שמאל בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד