ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"נמחק לו את החיוך המתנשא"

גנץ לגלג על השאיפות של סמוטריץ', שפתח במתקפה חריפה

שר הביטחון לגלג הבוקר על הצהרתו של יו"ר הציונות הדתית, שאמר כי הוא מעוניין לקבל את תיק הביטחון בממשלה הבאה ואמר כי "אין לו את הכלים" | סמוטריץ' הגיב: "שר ביטחון רופס וכושל, נמחק לו את הצחוק המתנשא"

גנץ לגלג על השאיפות של סמוטריץ', שפתח במתקפה חריפה
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ/דני שם טוב, דוברות הכנסת

יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון, בני גנץ, התייחס הבוקר (רביעי) להצהרתו של יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', שאמר כי הוא מעוניין לקבל את תיק הביטחון בממשלה הבאה.

בריאיון ל"כאן רשת ב'" פרץ השר בצחוק ואמר כי "אני חושב שאין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל קצת מותר - הכישורים שאני מחזיק וחברי למפלגה מחזיקים בתחום השמירה על ביטחון ישראל רחוקים כרחוק מזרח מהמערב מהיכולות של מי שהזכרת. אין לו את הכלים".

על תוכניתו של סמוטריץ' לרפורמה במערכת המשפט במסגרתה תבוטל עבירת הפרת האמונים אמר: "מערכת המשפט לא נועדה לשמור על ראש הממשלה או מי מאנשיו אלא על הציבור בישראל. צריך לעשות שינויים ורפורמות אבל הם צריכים להיות מאוזנים. אנחנו רוצים לשפר והם רוצים לשבור. זה ההבדל".

כזכור, בתחילת השבוע אמר חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' כי לא מופקע שידרוש את תפקיד שר הביטחון וכי התפקיד קורץ לו. במערכת הפוליטית לא פירגנו לח"כ שרשימתו הולכת ומתחזקת בסקרים ותקפו אותו על כך שלא שירות שירות צבאי מלא ודורש להיות אמון על מלחמות, גם מפלגת הבית היהודי ואיילת שקד תקפו אותו ואמרו כי "זו התבטאות של שגעון גדולות. כדאי שסמוטריץ' יסביר קודם לבוחרים שלו למה הוא לא עשה שירות צבאי מלא בזמן שכל נער שמגיע לגיל 18 מחרף את נפשו כדי שנוכל לחיות במדינת ישראל בביטחון. באיזה עולם סמוטריץ' הפך להיות הפנים של המגזר ששירות צבאי עבורו הוא ערך עליון?"

סמוטריץ' הגיב לדבריו של שר הביטחון, ואמר: "בני גנץ הוא איש שמאל, שר ביטחון רופס וכושל. לאזרחים אין ביטחון, המדינה איבדה את ההרתעה ונכנעה לחיזבאללה, וגנץ מתעסק בבניית המדינה הפלסטינית במקום בגדיעת הטרור שמשתולל בכל הארץ. בעוד שבועיים נמחק את הצחוק המתנשא והלגלוג שלו בממשלת ימין ובעז״ה נחזיר את הביטחון והשפיות לאזרחי ישראל".

בצלאל סמוטריץ בני גנץ בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד