כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
התקרית שעוררה סערה

נמנע מתמונה עם בן גביר? זו תשובת נתניהו

ראש האופוזיציה נתניהו התייחס לתוכנית שהציגו בציונות הדתית לשינויים במערכת המשפט: "היא לא על דעתי. אני לא מתכוון לבטל שום דבר" | על התקרית עם בן גביר בכפר חב"ד: "נותן לכל אחד את המקום שלו ואת הכבוד שלו"

נמנע מתמונה עם בן גביר? זו תשובת נתניהו
נתניהו בכנס התאחדות התעשיינים צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

יו"ר הליכוד בנימין נתניהן מתייחס היום (רביעי) לתוכנית למערכת המשפט שהציגו אמש (שלישי) במפלגת 'הציונות הדתית' ובמרכזה ביטול עבירת הפרת האמונים, רכיב משפטי מרכזי במשפטו של נתניהו.

בכנס התאחדות התעשיינים אמר נתניהו: "התוכנית של סמוטריץ' לא על דעתי אני הרבה פעמים נתקל בחברים שרוצים לעזור לי יותר מדי אני לא מתכוון לבטל שום דבר, בסוף המדיניות מוכתבת על ידי הליכוד ועל ידי רה"מ".

נתניהו הצהיר כי "לא אתן שמשפטי יושפע מהחקיקה שמציע סמוטריץ'". נתניהו הוסיף ואמר כי "אנחנו בתוך תהליך משפטי והוא יתמשך עד סופו. כולם רואים את התיקים האלה קורסים".

על רקע סקרי הליכוד שמציבים אותו על קרוב ל-30 מנדטים בלבד, נתניהו פונה לאלקטורט של הציונות הדתית ומנסה לגייס קולות: "הציונות הדתית בכל מקרה תהיה בממשלה שלנו אבל מה שחייבים זה ליכוד גדול כדי למנוע ממשלת שמאל וכדי למשול. מפלגת השלטון חייבת להיות גדולה וחזקה ולהחזיק בתיקים הגדולים - אוצר וביטחון - כדי להבטיח ממשלה חזקה ויציבה ל-4 שנים".

בראיון שהעניק במקום לעיתונאי עמית סגל, התייחס נתניהו לתקרית שהתרחשה בהקפות השניות בכפר חב"ד כשסירב לעמוד בבמה לצד איתמר בן גביר שהורד ממנה בכוח. "לא נמנעתי להצטלם מבן גביר", הסביר נתניהו, "אני נותן לכל אחד את המקום שלו ואת הכבוד שלו על הבמה לבד".

איתמר בן גביר בנימין נתניהו הקפות שניות כפר חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד