ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
עד הניצחון

רוב האוקראינים רוצים להמשיך להילחם נגד רוסיה

מסקר שנערך לפני מטח הטילים של רוסיה בשבוע שעבר והשבוע נגד קייב ונגד מתקני אנרגיה ברחבי אוקראינה, עולה כי 70 אחוז מהאוקראינים רוצים להמשיך מול רוסיה עד הסוף הטוב. כל מי שתמך בהמשך הקרבות הגדיר את הניצחון עם שחרור חצי האי קרים

רוב האוקראינים רוצים להמשיך להילחם נגד רוסיה
כוחות החילוץ פועלים באוקראינה צילום: כוחות החירום האוקראינים

70% מהאוקראינים נחושים להמשיך להילחם עד שארצם תנצח במלחמה נגד רוסיה, כך לפי סקר של 'גאלופ' שנערך בתחילת ספטמבר. הסקר נערך על רקע מתקפות אוקראיניות נגד רוסיה בדרום ובמזרח. כמעט כל מי שתמך בהמשך הקרבות הגדיר את הניצחון כשחרור של כל השטחים שנכבשו על ידי רוסיה מאז 2014, כולל האי קרים.

הסקר, שפורסם אמש (שלישי), נערך נערך לפני מטח הטילים של רוסיה בשבוע שעבר והשבוע נגד קייב ומתקני אנרגיה ברחבי אוקראינה, כמו גם תקיפות מל"טים קטלניות השבוע בבירה.

אתמול התרחש סבב תקיפות נוסף שפגע במתקני חשמל בקייב, בדנייפרו, במרכז אוקראינה, ובז'יטומיר, שנמצאת כ-150 קילומטרים מערבית לבירה.

מושל מחוז ז'יטומיר, ויטלי בונצ'קו, אמר כי כ-150,000 בני אדם בבירת האזור ובכפרים הסמוכים ללא חשמל כתוצאה מהתקיפה וכי עד שעות הערב המוקדמות אתמול, הרשויות החזירו את השירות לכ-100,000 מהם.

"הפועלים עובדים ברציפות מבלי לעצור עד סוף היום ומבטיחים להחזיר את אספקת האנרגיה במלואה באזורים מיושבים", אמר בונצ'קו בראיון טלפוני ל'וושינגטון פוסט'. עם זאת, הוא הוסיף כי גורמים יהיו "השבתות חירום זמניות, אנחנו מתקדמים בשלבים", אמר.

מלחמת אוקראינה רוסיה סקר מתקפת טילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד